Malalts i visitants

Tota la informació que necessita tant si és un futur pacient com si és un visitant: què cal fer abans d'una intervenció, d' un ingrés o d' una consulta.

També trobarà informació sobre com arribar i els horaris de visita.

Àrea professional

Els millors professionals mèdics especialitzats en Urologia, Nefrologia i Andrologia al seu servei.

Demani visita privada trucant al 93 416 97 07

15 aniversari de cirurgia robòtica

Pioners a Espanya en cirurgia robòtica

Enguany fa 15 anys que vàrem adquirir i posar en marxa el Robot Da Vinci a la Fundació, convertint-nos en els primers a Espanya en fer-ho. 15 anys després, hem volgut commemorar aquest fet amb un programa especial en què els seus protagonistes -pacients i metges- ens expliquen la seva experiència.

En aquest especial, l'actor José Corbacho entrevista a l'entrenador del Barça d'handbol, Xavier Pascual i al President de Grup Festina Lotus, Miguel Rodríguez, tots dos intervinguts amb el robot Da Vinci a Fundació Puigvert. Ens expliquen la seva experiència, com van afrontar la seva malaltia i com la van superar però també es posen al volant d'el Da Vinci i ens mostren la seva destresa manejant el robot.
Per la seva banda, el Dr. Joan Palou, Director del servei d'Urologia i el Dr. Alberto Breda, Cap de la unitat d'Urologia oncològica de la Fundació, ens expliquen què és la cirurgia robòtica, com funciona, quins avantatges té i quin serà el futur d'aquesta tecnologia.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Qualitat: el 100% dels enquestats a l'Estudi CatSalut van respondre que voldrien tornar a ser atesos per la Fundació Puigvert.

Innovació: líder en l'aplicació de la codificació digital mèdica, la Fundació Puigvert és una de les primeres del país en posar en marxa un projecte de codificació automàtica que obre noves perspectives als centres sanitaris.

Acreditacions i distincions de la Fundació:

Preguntes de salut

Subscriu-te al Preguntes de salut

La Fundació Puigvert, primer hospital de tot l'Estat a disposar de la totalitat de làsers en urologia

09/02/2021

● Aquest fet possibilita que es pugui oferir un tractament adaptat a cada patologia i pacient.

● La Puigvert és l'única a Espanya que utilitza la endomicroscopia làser confocal, que permet diagnosticar tumors de tracte urinari immediatament i tractar-los en el mateix acte operatori.

● L'ús de làser en patologies urològiques s'ha incrementat de manera significativa els últims 10 anys, sobretot, en la litiasi, la, hiperplàsia benigna de pròstata i en oncologia.

Subscriu-te al Notícies

15 anys de Robot Da Vinci

14/10/2020

Fa 15 anys, la Fundació va adquirir i posar en marxa el Robot Da Vinci convertint-se en el primer centre a Espanya a fer-ho.

Subscriu-te al Agenda d'esdeveniments

Viure amb malaltia renal. VIII edició_cat

56 Curso de Urologia_cat

vision multidisciplinar ca renal_cat