Curs de monitorització i tractament de la inflamació en el trasplantament renal

Data:
19/04/2017

El 21 d'abril es farà a la Fundació el Curs de monitorització i tractament de la inflamació en el trasplantament renal, destinat a comprendre els factors que influeixen en els fenòmens d'inflamació postrasplantament renal així com el seu diagnòstic histològic , inmunològic i el novedós ús de marcadors en sang i orina.

Podeu consultar el programa a: http://www.fundacio-puigvert.es/sites/default/files/monitorizacion_trasp...

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

Al 2019 seguim amb el Curs per a pacients amb malaltia renal

Al 2019 segueixen les sessions per a pacients i els seus familiars centrades en la Malaltia Renal, dins de la "VII edició de les Trobades per a pacients nefrològics". Les properes sessions estan programades pel 15 de gener, el 12 de març, el 7 de maig i el 4 de juny, de 16h a 18,15h.