57 Curs d'Urologia

Ampliant el coneixement a través del diàleg.

Presentem el 57 Curs Internacional d'Urologia de la Fundació Puigvert que tindrà lloc del 16 al 18 d'octubre d'aques any 2024, amb una nova seu, el saló Rambles de l'Hotel Hilton de Barcelona. Enguany, sota el lema Expanding knowledge through dialogue potenciarem l'intercanvi de coneixements i experiències amb una fi comuna: avançar en els tractaments i cures de la nostra especialitat.

La tecnologia en la nostra especialitat continua avançant i estem preparant aquest curs per a plasmar l'actualitat i difondre les últimes innovacions mèdiques i tecnològiques representatives de totes les Unitats que integren el nostre Servei d'Urologia: Urologia Oncològica, Urologia Reconstructiva, Urologia de la Incontinència i Sòl Pelvià, Urologia de la Litiasi, Urologia Pediàtrica i de l'Equip Quirúrgic de Trasplantament Renal. Per això, i com és habitual, comptarem amb la participació de destacats experts nacionals i internacionals.

El programa intercalarà cirurgies en directe, cirurgies pre-gravades, conferències, sessions amb els experts i taules rodones on es discutiran temes de màxima actualitat científica.

Estarem encantats de compartir aquest curs amb tots vosaltres.

Dr. J. Palou
Director del Servei d'Urologia
Fundació Puigvert

Avalat per:

100,00 575,00

del 16 al 18 d'octubre de 2024

Seu

Salón Ramblas de l'Hotel Hilton de Barcelona

Gestió Acadèmica
Fundació Puigvert
Cartagena 340. 08025 Barcelona
Mail: gestioacademica@fundacio-puigvert.es

Idiomes oficials

Espanyol, Anglès

Per a més informació

O truca’ns al +34 93 416 97 32 8h-17h de dilluns a dijous i 8h-15h divendres
    O contacta'ns per e-mail a: gestioacademica@fundacio-puigvert.es

Pots contactar amb nosaltres emplenant el següent formulari i ens posarem en contacte tan aviat com sigui possible.