Sílvia Benito García

Metgessa Adjunta

Diàlisi

La Dra. Sílvia Benito és Metgessa Adjunta de la Unitat de Diàlisi.

Llicenciada en Medicina per la Universitat de Barcelona, es va especialitzar en Nefrologia en la Fundació Puigvert. Durant la seva residència, va realitzar una estada formativa en el Hôpital Universitaire Rangueil de Tolosa, centre de referència en malalties renals a França.

Les seves principals línies de treball i recerca són la malaltia renal avançada, l'hemodiàlisi i la diàlisi peritoneal.

Actualment, desenvolupa la seva tesi doctoral a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) sobre la inflamació i la fibrosi en les vasculitis associades a ANCA amb afectació renal.

Activitat docent i científica

És co-autora de diverses publicacions en revistes nefrològiques nacionals i internacionals i ha presentat també múltiples treballs en diversos congressos nacionals i internacionals.

Distincions

Membre de la Societat Europea de Nefrologia (ERA – YNP Young Nephrologists’ Platform).
Membre de la Sociedad Española de Nefrología (SEN).
Membre de la Sociedad Española de Trasplante.
Membre de la Societat Catalana de Nefrologia (SCN).
Membre del Grup de Treball de Diàlisi Domiciliària Catalana-Balear.
Membre de l'Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears.

Demanar cita o segona opinió mèdica:

Pots contactar amb nosaltres emplenant el següent formulari i ens posarem en contacte tan aviat com sigui possible.

O truca’ns al +34 93 416 97 07 8h-20h de dilluns a dijous i 8h-18h divendres
O contacta'ns per e-mail a: barcelonacentreprivat@fundacio-puigvert.es