Esteban Emiliani Sanz

Metge Adjunt

Litiasi

El Dr. Esteban Emiliani és Metge Adjunt de la Unitat de Litiasi.

Llicenciat en Medicina i Cirurgia per la Pontificia Universidad Javeriana (Bogotá, Colombia), va completar la seva residència d’urologia a la Fundació Puigvert, adjunta a la Universitat Autònoma de Barcelona, i, addicionalment, va obtenir el títol de FEBU - Fellow of the European Board of Urology per les seves sigles en anglès. Aquest títol és un reconeixement a l’excel·lència en el coneixement i la pràctica dels uròlegs a nivell Europeu.

Posteriorment, el Dr. Emiliani va cursar estudis de subespecialització en endourologia i tractament mèdic-quirúrgic de càlculs renals a dues de les institucions més prestigioses a nivell mundial. Primer, a l’Hospital Tenon, adjunt a la Universitat de la Sorbona a París, sota la tutela del Professor Olivier Traxer. Després, es va dirigir a l’Hospital MPUH de Nadiad (l’Índia) on va estar sota la tutela del Professor Mahesh Desai. De nou a Barcelona, el Dr Emiliani va obtenir el doctorat - PhD International, Cum laude - atorgat per la Universitat de Barcelona i la Universitat de la Sorbona, amb un estudi sobre el desenvolupament de tecnologies làser per al tractament de càlculs renals.

Prolífic en la seva tasca acadèmica, el Dr. Emiliani ha publicat més de 95 articles en revistes urològiques indexades, 12 publicacions en revistes no indexades i ha escrit 4 capítols de llibres internacionals. És membre del comitè editorial del World Journal of Urology, de les Actas Urológicas Españolas, del Turkish Journal of Urology i del BMC Urology.

A més, el Dr Emiliani és membre de les més prestigioses institucions internacionals que donen forma al futur de la urologia a nivell mundial.

Activitat docent i científica

Autor de més de 97 publicacions en revistes urològiques internacionals.
Autor de 4 capítols de llibres d’Urologia.
Editor associat i revisor de diverses revistes urològiques nacionals i internacionals, com el World Journal of Urology, Actas Urológicas Españolas, Turkish Journal of Urology i BMC Urology.
Cirurgià convidat regularment a congressos, conferències i cursos nacionals i internacionals, on ha presentat més de 80 projectes de recerca i 30 vídeos quirúrgics.
Vice-president del Comitè de Docència de la Fundació Puigvert (UAB).
Tutor de residents de la Fundació Puigvert (UAB).
Membre dels comitès: RCP i Comitè Digital: Fundació Puigvert (UAB).
Professor Associat Clínic de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Distincions

2021. Premi extraordinari a la millor tesi doctoral. Universitat Autònoma de Barcelona. Doctorat internacional en la Universitat de la Sorbona (París), amb distinció Cum laude. Tesi sobre l'ús del làser d'Holmi per al tractament dels càlculs renals.
2018. Primer lloc: Millor vídeo del congrés. Congrés anual Associació Catalana d'Urologia. Barcelona, Espanya. "ECIRS con Ureteroscopio desechable en el tratamiento sincrónico bilateral".
2017. Primer lloc: Millor cas clínic. Congrés Català d'Urologia. Barcelona, Espanya.
2016. Primer lloc, al millor vídeo. “Laser fiber and the flexible ureterorenoscope: the “safety distance” concept. World Congress of Endourology. Capi Town, Sud Àfrica.
2016. Endourogical Society. Concurs de recerca de fellows d'endourología. Segon lloc. “Laser fiber and flexible ureterorenoscope: the “safety distance” concept”.
2015. Millor comunicació oral. Tercer congrés de l'Associació Catalana d'Urologia. La Pineda. Espanya.
2015. Millor pòster de sessió. Sessió d'urologia pediàtrica. Congrés de l'Associació Europea d'Urologia. EAU. Madrid, Espanya.
2014. Millor presentació de poster. Finalista. Asociación Española de Urología. Concurs Rising Stars.
Millor comunicació oral. Tercer lloc. Congrés de la Asociación Española de Urología. Vigo, Espanya.
Membre de la Junta Directiva de la Endourological Society i Cap de secció del Young Urologists Group.
Delegat d'Espanya per a la Endourological Society.
Membre de la Junta Directiva de la Secció d'Uro-tecnologia (ESUT) de la Societat Europea d'Urologia (EAU).
Membre del Grup de Recerca YAU del Grup d'Endourología de la Societat Europea d'Urologia (EAU).
Membre i Secretari del Grup de Recerca PETRA Group, liderat pel Professor Olivier Traxer.
Membre del Comitè de Certificació d'Uròlegs Europeus del European Board of Urology (EBU).
Membre del Comitè de les Guies de Pràctica Clínica en el Tractament de Càlculs Renals de l'Aliança Internacional en Urolitiasi (IAU).

Demanar cita o segona opinió mèdica:

Pots contactar amb nosaltres emplenant el següent formulari i ens posarem en contacte tan aviat com sigui possible.

O truca’ns al +34 93 416 97 07 8h-20h de dilluns a dijous i 8h-18h divendres
O contacta'ns per e-mail a: barcelonacentreprivat@fundacio-puigvert.es