Pavel Gavrilov

Metge Adjunt

El Dr. Pavel Gavrilov és Metge Adjunt de la Unitat d'Urologia Oncològica.

És llicenciat en Medicina i Cirurgia en l'Acadèmia Estatal de Medicina de Sant Petersburg I.I.Mechnikov (2001-2007) a Rússia i especialitzat en Urologia per la Fundació Puigvert (2010-2015). Va completar el fellowship de cirurgia laparoscòpica-robòtica a l'Hospital de Pequín PLA 301 (2015) a la Xina. Va obtenir el certificat de fellow de la European Board of Urology (FEBU, Brussel·les, 2015) i certificat de cirurgia robòtica avançada en ORSI academy ( Gent, 2018 ).

Ha publicat articles en revistes d'àmbit nacional i ha participat en congressos nacions i internacionals, obtenint el "Premi al millor treball en urologia pediàtrica" en el 30th European Congress of Urology (Madrid, 2015).

Activitat docent i científica

Ha publicat articles en revistes d'àmbit nacional i ha participat en congressos nacions i internacionals.

Distincions

Ha obtingut el certificat de fellow de la European Board of Urology (FEBU, Brussel·les, 2015).
Ha obtingut el certificat de cirurgia robòtica avançada en ORSI academy (Gent, 2018).
"Premi al millor treball en urologia pediàtrica" en el 30th European Congress of Urology (Madrid, 2015).

Demanar cita o segona opinió mèdica:

Pots contactar amb nosaltres emplenant el següent formulari i ens posarem en contacte tan aviat com sigui possible.

No disponible
O truca’ns al +34 93 416 97 07 8h-20h de dilluns a dijous i 8h-18h divendres
O contacta'ns per e-mail a: barcelonacentreprivat@fundacio-puigvert.es

No disponible