Josvany Sánchez Curbelo

Cap d'Unitat

El Dr. Josvany Sánchez és Cap de la Unitat d'Hipogonadisme.

Graduat en Medicina General i Cirurgia (1994) per la Universitat de l'Havana (Cuba), està especialitzat en Endocrinologia per l'Institut Superior de Ciències Mèdiques (1999) i en Andrologia per la Fundació Puigvert (2008). En 2014 va obtenir el Màster en Andrologia per la Universitat Autònoma de Barcelona.

Imparteix com a professor del Màster d'Andrologia Clínica de la Universitat de Vic-Universitat Central de
Catalunya. A més, ha participat com a professor en cursos nacionals i internacionals, com a expert en disfuncions sexuals masculines, infertilitat masculina, hipogonadisme masculí, implants de pròtesis de penis i cirurgia en andrologia.

Té una participació activa en congressos mèdics d'andrologia, reproducció humana (fertilitat), urologia i medicina sexual. Ha estat investigador principal i co-investigador en diferents assajos clínics, projectes de recerques universitaris / multicèntrics, nacionals i internacionals i és autor i co-autor de diverses publicacions en revistes urològiques internacionals i nacionals: 3 internacionals i 4 nacionals.

A més, pertany a la International Society of Andrology (ISA), la European Academy of Andrology (EAA), la Asociación Española de Andrología (ASESA) y la Asociación Latinoamericana de Investigadores en Reproducción Humana (ALIRH).

Professor del Màster d'Andrologia Clinica de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya.

Membre de la International Society of Andrology (ISA).
Membre de la European Academy of Andrology (EAA).
Membre de la Asociación Española de Andrología (ASESA).
Membre de la Asociación Latinoamericana de Investigadores en Reproducción Humana (ALIRH).

Expert/a en: