25a Jornada de Nefrologia i Atenció Primària

Atenció coordinada al pacient amb malaltia renal

Aquesta jornada de Nefrologia i Atenció Primària va començar ja fa 25 anys amb l'objectiu d’apropar i reforçar la relació amb els professionals de Medicina de Família per obtenir una millor atenció dels pacients amb malaltia renal i hipertensió arterial.

Forma part d'un pla integral de prevenció de dany renal consensuat entre les dues especialitats que comprèn circuits i criteris compartits, consultoria virtual, formació continuada en el CAP i a l'hospital i avaluació periòdica de resultats amb un grup de treball multidisciplinari que fa el seguiment.

Després d'aquests vint-i-cinc anys, tenim al davant un gran repte que inclou mantenir les activitats que s'han demostrat cost-efectives, incorporant eines per a mesurar l'impacte de les nostres actuacions posant en marxa nous abordatges que ens acostin a evitar la progressió de la malaltia renal en el nostre territori.

Durant tot aquest temps, l'augment de la prevalença de la malaltia renal crònica ocasionada per l'envelliment de la població, la Diabetis i la Hipertensió arterial, ens han conduït a què aquesta relació de coordinació formi part dels plans de salut de les patologies cròniques.

En aquests moments, la Fundació Puigvert continua apostant per la millora de la qualitat assistencial dels pacients amb patologia renal del seu territori, consensuant aliances i potenciant aquesta col·laboració tan enriquidora.

Avalat per:
Patrocinat per:

Gratuït

Places exhaurides

Dimecres, 22 de maig de 2024

Seu

Recinte Modernista Sant Pau

Informació

Gestió Acadèmica
Carrer Cartagena 340. 08025 Barcelona
Mail: nvinolas@fundacio-puigvert.es

Crèdits

Sol·licitada acreditació al Consell Català de Formació Continuada de les Professions Sanitàries (CCFCPS) - Comisión de Formación Continuada del Sistema Nacional de Salud.

Idiomes oficials

Català, Español

Per a més informació

O truca’ns al +34 93 416 97 32 8h-17h de dilluns a dijous i 8h-15h divendres