Boston Scientific i Fundació Puigvert, una aliança per a continuar innovant en el tractament de les patologies urogenitals

24/03/22
  • L'aliança garanteix que Fundació Puigvert proporcioni els tractaments mèdic-quirúrgics més innovadors als pacients amb patologies urogenitals
  • Fundació Puigvert disposarà de dispositius mèdics, materials fungibles i accessoris d'última generació per als procediments endourològics, Hiperplàsia Benigna de Pròstata (HBP), Incontinència Urinària (IU) i Disfunció Erèctil (DE)

Barcelona, 24 de març de 2022.- La Fundació Puigvert, únic hospital monogràfic d'Espanya dedicat al diagnòstic i tractament de les patologies urogenitals i renals, i la companyia líder de tecnologia mèdica, Boston Scientific, signen avui un acord estratègic amb el propòsit de col·laborar en el desenvolupament de tecnologia i tractaments innovadors per a proporcionar noves i millors solucions a diferents patologies urològiques.

El nostre objectiu és oferir els millors tractaments mèdic-quirúrgics als nostres pacients, i creiem que Boston Scientific és un aliat idoni per a fer-lo. Per part nostra, i pel volum de patologia urològica que veiem diàriament, així com per l'excel·lència i experiència dels nostres professionals, la Fundació Puigvert pot proporcionar a Boston Scientific una visió empírica de quins són les necessitats mèdiques i quirúrgiques no cobertes sobre les quals cal continuar innovant”, assegura Roger Abad, Director Corporatiu de la Fundació Puigvert. “De fet –prossegueix- aquest acord s'emmarca dins del nou Pla Estratègic 2021-2025 de la Fundació Puigvert per a consolidar el nostre lideratge com a centre de referència nacional i internacional en les especialitats d'Urologia, Nefrologia, Andrologia i Medicina Reproductiva”.

Per part seva, Miguel Aragó, Vicepresident d'Urologia i Salut Pelviana a Europa, Orient Mitjà i Àfrica a Boston Scientific ha assenyalat que “estem convençuts que aquest acord estratègic reforçarà encara més l'especialització de la Fundació Puigvert, permetent que es converteixi en un referent tant a nivell nacional com internacional de tecnologies innovadores en matèria de càlculs, HBP i salut masculina per al tractament de les diferents patologies i disfuncions urològiques”.

L'acord es materialitza amb la consolidació i adquisició d'una sèrie de dispositius mèdics, material fungible i accessoris d'última generació associats a procediments endourològics (tècnica quirúrgica mínimament invasiva: uretroscopia, cistoscòpia, ureteroscòpia i nefroscopia), HBP, IU, DE. En aquest sentit, el Director del Servei d'Urologia de la Fundació Puigvert, Dr. Joan Palou ha manifestat que “comptar amb l'última tecnologia mèdica i col·laborar en el seu desenvolupament per a poder dur a terme els diferents tractaments urogenitals i renals, no sols aporta beneficis per als pacients, la nostra principal preocupació, sinó que també és un incentiu i una motivació per als propis equips mèdics i quirúrgics, que miren cap al futur de l'especialitat”.

Ciència, Tecnologia i Medicina per a continuar desenvolupant els millors tractaments

La multinacional Boston Scientific i la Fundació Puigvert comparteixen un mateix objectiu: traslladar els resultats de la recerca científica a l'àmbit assistencial per a millorar la salut i la qualitat de vida dels pacients. "Estic segura que, treballant estretament, la Fundació Puigvert i Boston Scientific, estaran en una posició excel·lent per a innovar i enfortir l'excel·lència en les cures al pacient. Esperem poder oferir la nostra àmplia cartera de solucions d'urologia per a augmentar les opcions de tractament disponibles per als pacients de Fundacio Puigvert a Espanya i en tota Europa", afirma per la seva part Meghan Scanlon, Presidenta d'Urologia i Salut Pelviana de Boston Scientific.

Finalment, el Sr. Ramon Massaguer, Director General de la Fundació Puigvert ha conclòs que “la Fundació Puigvert és reconeguda a nivell nacional i internacional per haver estat pionera i innovadora a donar solucions a les necessitats dels pacients amb patologies urogenitals i, precisament ara que estem immersos en la implementació del nou Pla Estratègic, aquesta nova aliança amb Boston Scientific ens permet reforçar i assegurar aquest lideratge indiscutible en l'àmbit de la Urologia”.

Así, este acuerdo combina lo mejor de la Ciencia, la Tecnología y la Medicina para seguir desarrollando los mejores tratamientos médico-quirúrgicos y tratar de ofrecer a los pacientes la mejor asistencia y cuidado posibles.

Informació relacionada