La Fundació Puigvert, guardonada amb el premi Especial Innovació del diari La Razón

28/06/23

La Fundació Puigvert ha rebut el premi Especial a la Innovació pel seu paper en el camp de la Cirurgia Robòtica, atorgat pel suplement A TU SALUT del diari La Razón. La XII edició dels Premis A TU SALUT consolida aquest esdeveniment com la trobada anual per excel·lència del sector sanitari a Espanya i suposa un reconeixement a la innovació i a l'esforç investigador de les institucions sanitàries, de la indústria i d'altres organismes de l'estat espanyol.

La gala va tenir lloc en la seu del diari La Razón en un acte presidit pel Ministre de Sanitat, José Miñones, i pel Conseller de Sanitat en funcions de la Comunitat de Madrid, Enrique Ruiz Escudero. El Director General i Patró Delegat de la Fundació Puigvert, el Sr. Ramon Massaguer, va declarar que “aquest premi suposa, per a tot l'equip humà que formem la Fundació Puigvert, el reconeixement a una trajectòria de dècades apostant per la innovació. A més, va destacar el paper del Dr. Humberto Villavicencio com a “principal impulsor en 2005 de l'adquisició del primer robot quirúrgic a Espanya per part de la Fundació Puigvert de Barcelona”.

En la mateixa categoria, l'Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) va rebre el reconeixement a la seva tasca durant la pandèmia i l'Hospital 12 d'Octubre per la celebració del seu 50è aniversari com a hospital públic de referència a nivell nacional i internacional.

Informació relacionada