Luisana Castillo Carvajal

Metgessa Adjunta

Biografia

La Dra. Luisana Castillo és Metgessa Adjunta de la Unitat d'Urologia Funcional, Femenina i Urodinamia.

Llicenciada en Medicina i Cirurgia per la Universitat del Rosario de Bogotà D.C (Colòmbia), es va especialitzar en Urologia per la Fundació Universitària de Ciències de la Salut (FUCS) de Bogotà. En el 2019 va realitzar entrenament en bones pràctiques de urodinamia en el Centre Godeshöhe de rehabilitació neurològica a Bonn, Alemanya.

Té experiència en múltiples àrees de la seva especialitat. Com a uròloga, maneja el diagnòstic i tractament de la incontinència urinària masculina i femenina, infeccions urinàries i dolor pelvià crònic.

Ha participat en nombrosos cursos, congressos i seminaris orientats en el seu camp. És membre actiu de la International Continence Society (ICS), la European Association of Urology (EAU) i la Sociedad Iberoamericana de Neurourología i Uroginecología (SINUG).  A més, és Directora de la Asociación Continentia.

Activitat docent i científica

Distincions

Membre de la International Continence Society (ICS).
Membre de la European Association of Urology (EAU).
Membre de la Sociedad Iberoamericana de Neurourología y Uroginecología (SINUG).
Directora de la Asociación Continentia.

Demanar cita o segona opinió mèdica:

Pots contactar amb nosaltres emplenant el següent formulari i ens posarem en contacte tan aviat com sigui possible.

No disponible
O truca’ns al +34 93 416 97 07 8h-20h de dilluns a dijous i 8h-18h divendres
O contacta'ns per e-mail a: barcelonacentreprivat@fundacio-puigvert.es

No disponible