Malalts i visitants

La Direcció i tot el personal de la Fundació Puigvert els dóna la benvinguda a la Institució i es posen al seu servei per atendre'ls.

El nostre propòsit és oferir-los una assistència d'alt nivell tècnic i humà de la mà de professionals amb la màxima experiència.

La Fundació disposa de dos sectors d'activitat assistencial: l'Institut d'Urologia, Nefrologia i Andrologia (IUNA), destinat a l'assistència sanitària pública de malalts, a càrrec del Servei Català de la Salut i la Clínica Uronefroandrològica (CUNA), destinada a l'assistència sanitària privada.

Centraleta 93 416 97 00

Sol·licitut de consultes privades
93 416 97 07 (De dilluns a dijous de 09:30 a 19:30h i divendres de 09:30 a 17:00)

Sol·licitud consultes Servei Català de la Salut
93 416 97 26 (De dilluns a dijous de 9:00 a 17:00h i divendres de 9:00 a 12:00h)

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.