Vol col·laborar amb nosaltres?

La Fundació Puigvert és un hospital universitari especialitzat en urologia, en nefrologia i en andrologia i un dels centres hospitalaris del món occidental amb el volum més alt d'activitat assistencial i amb reconegut prestigi científic. La seva ajuda és molt important per poder tirar endavant i poder avançar en el diagnòstic i tractament d'algunes malalties. Cap donació és petita, tota donació ens ajudarà.

Si vol fer un donatiu puntual

Cal que faci l'ingrés o transferència al compte IBAN: ES12 0081 5084 0100 0107 3508 - SWIFT / CODE: BSAB ESBB.

Les seves dades són imprescindibles per poder emetre el certificat fiscal de donatiu i per mantenir-lo informat sobre el destí de la seva aportació. Faci-nos-les arribar imprmint i omplint la butlleta adjunta i entregui-la en mà al Servei de Caixa de la Fundació Puigvert o enviï-la per correu electrònic a atencioclient@fundacio-puigvert.es

Si ho prefereix, també pot fer-ho a través del nostre formulari web

Si vol fer un donatiu periòdic

Imprimeixi i empleni la butlleta adjunta i entregui-la en mà al Servei de Caixa o enviï-la per correu electrònic a atencioclient@fundacio-puigvert.es

Si ho prefereix, també pot fer-ho a través del nostre formulari web

Llegat solidari

El llegat és un conjunt de béns que es deixen a favor d'una persona o entitat en un testament. Si desitja fer un llegat solidari a la Fundació Puigvert, imprimeixi i ompleni la butlleta adjunta i entregui-lo en mà al Servei de Caixa o enviï'l per correu electrònic a atencioclient@fundacio-puigvert.es especificant que es tracta d'un llegat solidari.

Informació fiscal

La seva aportació pot deduir-la a la declaració de la renda o de societats.

> Els primers 150 € de donatiu en un mateix any deduiran un 75%.

Per sobre d’aquests 150 € serà del 30%.

> Qui anteriorment ja hagi col·laborat amb la Fundació en els dos anys anteriors i realitzi un donatiu igual o superior als 150 € donats, deduirà un 35%.

Si te qualsevol dubte pot contactar amb l’Oficina d’Atenció al Client trucant al 93 416 97 00 o per mail escrivint a l’adreça atencioclient@fundacio-puigvert.es

El Servicio de Nefrología de la Fundació Puigvert esta preparando una nueva edición de los encuentros para pacientes nefrológicos.

Con la participación de profesionales de los servicios de la Fundació, el objetivo de estos encuentros es profundizar en la enfermedad renal