Enver Miguel Moncada Castro

Metge Adjunt

Biografia

El Dr. Enver Montcada és Metge Adjunt de la Unitat d'Urologia Reconstructiva i General.

Llicenciat en Medicina per la Universitat Nacional de Trujillo del Perú, està especialitzat en Urologia via MIR per la Fundació Puigvert. Durant la seva estada i fruit del seu acompliment va ser designat Cap de Residents.

Les seves principals línies de treball són la Hiperplàsia Benigna de Pròstata i la cirurgia reconstructiva urològica, amb especial interès en l'abordatge endourològic i tècniques de làser.

Autor i coautor de diversos articles científics publicats a nivell nacional i internacional. Ha participat i presentat múltiples comunicacions en congressos nacionals.

És membre de la European Association of Urology, de la Asociación Española de Urología i de la Societat Catalana d'Urologia.

Activitat docent i científica

Professor Associat Clínic de la Facultat de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Ha estat autor i coautor de diversos articles científics publicats a nivell nacional i internacional.
Ha participat i presentat múltiples comunicacions en congressos nacionals.

Distincions

Cap de Residents d'Urologia de la Fundació Puigvert (2016-2017).
Membre de la European Association of Urology (EAU).
Membre de la Asociación Española de Urología (AEU).
Membre de la Societat Catalana d'Urologia.

Demanar cita o segona opinió mèdica:

Pots contactar amb nosaltres emplenant el següent formulari i ens posarem en contacte tan aviat com sigui possible.

No disponible
O truca’ns al +34 93 416 97 07 8h-20h de dilluns a dijous i 8h-18h divendres
O contacta'ns per e-mail a: barcelonacentreprivat@fundacio-puigvert.es

No disponible