María Montlleó González

Metgessa Adjunta

Biografia

La Dra. María Montlleó és Metgessa Adjunta de la Unitat d'Urologia Reconstructiva i General.

Llicenciada en Medicina i Cirurgia per la Universitat de Barcelona (1986), es va especialitzar en Urologia via Mir en la Fundació Puigvert entre 1988-1992.

Amb més de 25 anys d'experiència, la seva principal activitat assistencial està centrada en el tractament mèdic i quirúrgic de la Hiperplàsia Benigna de Pròstata, tractament de l'estenosi d'uretra en l'adult i la cirurgia reconstructiva urològica. També és membre del Comitè d'Hemostàsia i Coagulació i del Comitè d'Infeccions de la Fundació Puigvert.

A més, és autora de més de 50 publicacions en revistes i capítols de llibre nacionals i internacionals i ha rebut diversos premis. És Associada Clínica del Departament de Cirurgia de l'àrea d'Urologia de la Universitat Autònoma de Barcelona i Professora del Màster en Andrologia Clínica de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Activitat docent i científica

És autora de més de 50 publicacions a revistes nacionals i internacionals.
Participa en 5 protocols de recerca clínica sobre hiperplàsia benigna de pròstata i 1 sobre infeccions urinàries.
Ha participat en múltiples congressos i cursos nacionals i internacionals.
Associada Clínica del Departament de Cirurgia, àrea d’Urologia de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Professora del Màster d'Andrologia Clínica de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Distincions

2004. Premi Pérez Castro al article: nefrectomía laparoscópica de donante vivo para trasplante renal: los dos primeros años de experiencia. Archivos Españoles de Urología.
2007. Premi Joaquín Albarran a la millor comunicació audiovisual presentada en el LXXII Congreso Nacional de Urología. Nefrectomia parcial laparoscòpica en ronyó trasplantat.
2010. Premi “RAFAEL GUTIÉRREZ DEL POZO” al millor audiovisual en tècnica quirúrgica. Uretero-ureterostomía laparoscópica en riñón trasplantado (Vídeo) Rosales A, Salvador J, Urdaneta G, Serrano M, Montlleó M, Caffaratti J, Ponce de León J, Breda A, Díaz JM, Villavicencio H. LXXV Congreso Nacional de la Asociación Española de Urología.
2011. Premi Gil-Vernet de la Reial Academia de Medicina de Barcelona.
Membre de la European Association of Urology (EAU).
Membre de la Asociación Española de Urología (AEU).
Membre del Col·legi de Metges de Barcelona (CoMB).
Membre de la Reial Acadèmia de Ciències Mèdiques de Catalunya i Balears.

Demanar cita o segona opinió mèdica:

Pots contactar amb nosaltres emplenant el següent formulari i ens posarem en contacte tan aviat com sigui possible.

O truca’ns al +34 93 416 97 07 8h-20h de dilluns a dijous i 8h-18h divendres
O contacta'ns per e-mail a: barcelonacentreprivat@fundacio-puigvert.es