Mª Jesús Saiz Eslava

Cap d'Unitat

Endometriosi

Biografia

La Dra. María Jesús Saiz és Cap de la Unitat d'Endometriosi del Servei de Medicina Reproductiva de la Fundació Puigvert-Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

Llicenciada en Medicina i Cirurgia per la Universitat de Barcelona, es va especialitzar en Ginecologia i Obstetrícia a l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau i va obtenir el Diploma Universitaire Europeen d’Endoscopie operatoire en Gynecologie de la Université d’Auvergne-Clarmont (França). Ha realitzat també cursos de doctorat en Ginecologia i Obstetrícia de l'Escola de Doctorat i formació continuada de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Experta en Reproducció Assistida, compta amb una àmplia experiència en diferents camps de la seva especialitat com l'endometriosi, preservació de la fertilitat, infertilitat, fallades d'implantació i ovodonació. És coordinadora del Programa de Reproducció Assistida en dones amb endometriosis i desig gestacional, realitzant preservació de la fertilitat en aquelles pacients on existeix indicació, a l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

Al llarg de la seva carrera ha compaginat la seva labor assistencial amb la docència, la recerca i la divulgació científica participant com a ponent convidada en múltiples congressos i reunions científiques de l'especialitat. És professora en cursos de doctorat de la Universitat Autònoma de Barcelona i del Màster en Andrologia Clínica de la Universitat de Vic-Fundació Puigvert. És també autora i coautora d'articles científics i capítols de llibres.

Activitat docent i científica

Participació en diversos cursos i congressos, així com en reunions científiques a nivell nacional i internacional.
Presentació de múltiples comunicacions orals i pòsters.
Diverses publicacions en llibres i revistes, nacionals i internacionals.
Professora en l'assignatura optativa de 4t curs "Endoscópia Diagnòstica i Terapèutica" de la Facultat de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona (actualitat).
Professora en el curs de doctorat "Diagnòstic i tractament de l'esterilitat femenina", de la Càtedra d'Obstetrícia i Ginecologia de la Universitat Autònoma de Barcelona (actualitat).
Professora del Màster en Andrologia Clínica de la Universitat de Vic-Fundació Puigvert.
Cursos de Doctorat en Ginecologia i Obstetrícia de l'Escola de Doctorat i Formació Continuada de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Diplome Universitaire Europeen d’Endoscopie operatoire en Gynecologie per la Université d'Auvergne-Clarmont I, de França (1997-1998).

Distincions

Premi SEF al millor article clínic de l'any 2004 publicat en la revista Iberoamericana de fertilitat: "Prevención de las adherencias post-quirúrgicas. Estudio experimental comparativo tras cirugía del ovario de la coneja".
Membre de la European Society of Human Reproduction and Embryology (ESHRE).
Membre de la American Society for Medicine Reproductive (ASRM).
Membre de la Sociedad Española de Fertilidad (SEF).
Membre de la Sociedad Española de Ginecología i Obstetricia (SEGO).
Membre de la Societat Catalana d'Obstetrícia i Ginecologia.
Membre de la Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i de Balears.
Membre del Grup d'Interès de la Sociedad Española de Fertilidad (SEF) i de la Societat Europea de Reproducció Humana i Embriologia (ESHRE).

Demanar cita o segona opinió mèdica:

Pots contactar amb nosaltres emplenant el següent formulari i ens posarem en contacte tan aviat com sigui possible.

Este médico no tiene horarios disponibles
O truca’ns al +34 93 416 97 07 8h-20h de dilluns a dijous i 8h-18h divendres
O contacta'ns per e-mail a: barcelonacentreprivat@fundacio-puigvert.es

Este médico no tiene horarios disponibles