Anestesiologia i Reanimació

La Fundació Puigvert disposa d'un Servei d'Anestèsia i Reanimació, especialitzat en l'atenció dels malalts de les especialitats pròpies de l'entitat.

Es tracta d'un Servei dedicat a aprofundir en el coneixement de l'anestèsia, que dóna suport a les altres especialitats de la Fundació a través d’equips multidisciplinaris.

Antecedents històrics:

La conveniència de fer la visita preoperatòria, l'anestèsia i l'assistència al postoperatori va fer que, l'any 1962, el Dr. Ramon Palau s'incorporés com el primer responsable del Servei d'Anestèsia de la Fundació, que fou rellevat al 1976 pel Dr. José Barrué. L'any 1983, n'assumeix la responsabilitat la Dra. Pilar Baxarias, qui desenvolupa el càrrec fins al 2009, quan passa el testimoni al Dr. Daniel Hernando.

Àmbit assistencial

Valoració del risc anestèsic i quirúrgic. Anestèsia quirúrgica. Reanimació postoperatòria (UCIPO). Clínica de dolor.

Centraleta 93 416 97 00

Sol·licitut de consultes privades
93 416 97 07 (De dilluns a dijous de 09:30 a 19:30h i divendres de 09:30 a 17:00)

Sol·licitud consultes Servei Català de la Salut
93 416 97 26 (De dilluns a dijous de 9:00 a 17:00h i divendres de 9:00 a 12:00h)

Al 2019 segueixen les sessions per a pacients i els seus familiars centrades en la Malaltia Renal, dins de la "VII edició de les Trobades per a pacients nefrològics". Les properes sessions estan programades pel 15 de gener, el 12 de març, el 7 de maig i el 4 de juny, de 16h a 18,15h.