Treballa amb nosaltres

La Fundació Puigvert, com a centre referent en Urologia, Nefrologia i Andrologia, té com a part de la seva missió promocionar i desenvolupar el coneixement científic d'aquestes especialitats.

La Fundació és coneguda per la comunitat científica per l'excel·lència de la seva transmissió de coneixements, sustentada en l'experiència i l'expertesa dels seus professionals.

La Fundació Puigvert, a través de tots els seus Serveis i específicament, des del Departament de Recursos Humans, s'encarrega d'atraure, incorporar, desenvolupar i assolir la satisfacció del nostre personal, per transmetre alts nivells d'atenció, cura, suport i relació humana als nostres usuaris.

El 78,13% dels nostres empleats considera que la institució és un lloc recomanable on treballar (enquesta satisfacció del personal, novembre 2009).

El 90% dels nostres malalts, si haguessin de tornar a ingressar, voldrien anar novament al centre (enquesta satisfacció usuaris sector públic, desembre 2009).

Del 23 al 25 d'octubre celebrarem el 17è Curs d'Andrologia, enguany titulat "Salut reproductiva, salut sexual, salut de l'home". Al llarg de 3 dies els experts compartiran coneixements i experiències a través de diversos mòduls tant teòrics com pràctics.