Treballa amb nosaltres

La Fundació Puigvert, com a centre referent en Urologia, Nefrologia i Andrologia, té com a part de la seva missió promocionar i desenvolupar el coneixement científic d'aquestes especialitats.

La Fundació és coneguda per la comunitat científica per l'excel·lència de la seva transmissió de coneixements, sustentada en l'experiència i l'expertesa dels seus professionals.

La Fundació Puigvert, a través de tots els seus Serveis i específicament, des del Departament de Recursos Humans, s'encarrega d'atraure, incorporar, desenvolupar i assolir la satisfacció del nostre personal, per transmetre alts nivells d'atenció, cura, suport i relació humana als nostres usuaris.

El 78,13% dels nostres empleats considera que la institució és un lloc recomanable on treballar (enquesta satisfacció del personal, novembre 2009).

El 90% dels nostres malalts, si haguessin de tornar a ingressar, voldrien anar novament al centre (enquesta satisfacció usuaris sector públic, desembre 2009).

El Servei de Nefrologia de la Fundació Puigvert esta preparant una nova edició de les trobades per a pacients nefrològics.

Amb la participació de professionals dels serveis de la Fundació, l'objectiu d’aquestes trobades és aprofundir en la malaltia renal crònica per tal d