Professionals

La Fundació Puigvert, com a centre referent en Urologia, Nefrologia i Andrologia, té com a part de la seva missió promocionar i desenvolupar el coneixement científic d'aquestes especialitats.

True professionals know how it is important to communicate and express your thoughts correctly. I am the one who helps express your thoughts in writing. All written work needs a polishing hand. That’s who I am and what I do. I work for the top essay writing service online as a freelance editor. You can learn this info here. Mostly, I work on students’ papers, which requires all of my focus since it is highly academic. Every once in a while, I work on individual content writings that are created by some great and aspiring writers who understand the importance of editing. It is a great chance to read something before it gets out there.

La Fundació és coneguda per la comunitat científica per l'excel·lència de la seva transmissió de coneixements, sustentada en l'experiència i l'expertesa dels seus professionals.

Des d'aquest apartat posem a l'abast dels professionals i de la comunitat científica diversos recursos formatius i científics.

Servei de Secretaria General i Docent

(De dilluns a dijous de 8:00h a 18:00h - divendres de 8:00 a 15:00h)

secrecomun@fundacio-puigvert.es

El Dr. Algaba és nomenat coordinador nacional a la SEAP

El Dr. Ferran Algaba, Cap de la Secció d'Anatomia Patològica de la Fundació, ha estat nomenat coordinador nacional del grup d'uropatologia de la Societat Espanyola d'Anatomia Patològica (SEAP) pels propers quatre anys.

El Servei de Nefrologia de la Fundació Puigvert esta preparant una nova edició de les trobades per a pacients nefrològics.

Amb la participació de professionals dels serveis de la Fundació, l'objectiu d’aquestes trobades és aprofundir en la malaltia renal crònica per tal d