Professionals

La Fundació Puigvert, com a centre referent en Urologia, Nefrologia i Andrologia, té com a part de la seva missió promocionar i desenvolupar el coneixement científic d'aquestes especialitats.

True professionals know how it is important to communicate and express your thoughts correctly. I am the one who helps express your thoughts in writing. All written work needs a polishing hand. That’s who I am and what I do. I work for the top essay writing service online as a freelance editor. You can learn this info here. Mostly, I work on students’ papers, which requires all of my focus since it is highly academic. Every once in a while, I work on individual content writings that are created by some great and aspiring writers who understand the importance of editing. It is a great chance to read something before it gets out there.

La Fundació és coneguda per la comunitat científica per l'excel·lència de la seva transmissió de coneixements, sustentada en l'experiència i l'expertesa dels seus professionals.

Des d'aquest apartat posem a l'abast dels professionals i de la comunitat científica diversos recursos formatius i científics.

Servei de Secretaria General i Docent

(De dilluns a dijous de 8:00h a 18:00h - divendres de 8:00 a 15:00h)

secrecomun@fundacio-puigvert.es

Al 2019 segueixen les sessions per a pacients i els seus familiars centrades en la Malaltia Renal, dins de la "VII edició de les Trobades per a pacients nefrològics". Les properes sessions estan programades pel 15 de gener, el 12 de març, el 7 de maig i el 4 de juny, de 16h a 18,15h.