Ejaculació precoç
Altres noms:Ejaculació ràpida / Ejaculació prematura

La ejaculació precoç és un problema freqüent. Es calcula que aquesta afecta a entre el 30% i el 83% dels homes. A la Fundació Puigvert comptem amb una Unitat d'Alteracions eyaculatorias i dolor genital masculí que treballa en conjunt amb un/a sexòleg/a del Servei de Psicologia Clínica, de manera que es pugui fer un seguiment adequat en cas de ser necessari, tant a nivell individual, de parella o grupal.

Pedir cita

Què és?

L'ejaculació precoç és una disfunció sexual masculina, d'origen no orgànic, consistent en la incapacitat per a aconseguir un control voluntari de l'ejaculació després d'aconseguir un alt grau d'excitació sexual en presència d'ansietat notòria. En alguns casos greus, l'ejaculació pot presentar-se abans de la penetració o en absència d'erecció. L'ejaculació també es considera precoç si l'erecció requereix una estimulació prolongada, de tal manera que l'interval de temps des que s'aconsegueix l'erecció suficient i l'ejaculació s'escurça.

Causes i símptomes

Es desconeix la causa exacta de l'ejaculació precoç. Pot ser per causes psicològiques com ara l'ansietat, l'estrès, etc. No obstant això, l'ejaculació precoç sol implicar una interacció complexa de factors psicològics i biològics.

Dades d'interès

Els experts asseguren que l'ejaculació prematura preocupa tant els afectats com a les seves parelles, i que molts dels homes amb aquesta disfunció acudeixen a la consulta empesos pels seus companys sexuals.

A la Fundació Puigvert comptem amb una Unitat d'Alteracions eyaculatòries i dolor genital masculí que treballa en conjunt amb el/la sexòleg o sexòloga del Servei de Psicologia Clínica per a fer un seguiment adequat en cas de ser necessari, tant a nivell individual, de parella o grupal. Per a aquesta afecció, la teràpia de modificació de la conducta pot ser de gran ajuda. Altres mètodes que ajuden a retardar l'ejaculació són el tractament amb fàrmacs.

Com ho abordem

Contáctanos por teléfono:

Programación de visitas privadas
8h-20h de lunes a jueves y 8h–18h viernes

Pedir cita o segunda opinión médica:

Puedes contactarnos rellenando el siguiente formulario y nos pondremos en contacto lo antes posible.

Programación de visitas privadas: +34 93 416 97 07

8h-20h de lunes a jueves y 8h-18h viernes