Més de 600 persones participen en la 1a Festa del Ronyó de la Fundació Puigvert (vídeo)

19/03/25

Més de 600 persones han participat aquest dissabte, 15 de març de 2025, a la 1a Festa del Ronyó de la Fundació Puigvert, que s’ha organitzat coincidint amb la setmana del Dia Mundial del Ronyó!

Ha estat un matí d’exposicions, xerrades, conferències, tallers, converses, jocs i activitats per a tota la família, en els espais inigualables del Recinte Modernista de Sant Pau, de la mà del periodista Xavi Coral, que ha conduït els actes principals. El format de la Festa ha permès apropar la importància de la salut renal a un públic ampli, divers i comunitari.

Gràcies als professionals del Servei de Nefrologia i del Departament d’Infermeria per impulsar-ho, a l’equip de l’Oficina de Gestió Acadèmia per tota l’organització, i a tots els professionals, pacients, veïns i veïnes, associacions, entitats, comerços, empreses i persones voluntàries que s’han sumat a la Festa per fer-la possible!

Compartim amb vosaltres el vídeo de la Festa!

Informació relacionada

Descubre nuestras noticias relacionadas