Serveis de salut d'altres comunitats autònomes

La Direcció i tot el personal de la Fundació Puigvert els donen la benvinguda i es posen al seu servei. El nostre propòsit és oferir-los una assistència d'alt nivell tècnic i humà de la mà de professionals amb la màxima experiència.

Si vostè ve derivat pel Sistema de Salut d'una altra comunitat autònoma, cal gestionar, des de la seva Comunitat Autònoma, la sol·licitud del SIFCO (Sistema d'Informació del Fons de Cohesió Sanitària).

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.