Serveis de salut d'altres comunitats autònomes

La Direcció i tot el personal de la Fundació Puigvert els donen la benvinguda i es posen al seu servei. El nostre propòsit és oferir-los una assistència d'alt nivell tècnic i humà de la mà de professionals amb la màxima experiència.

Si vostè ve derivat pel Sistema de Salut d'una altra comunitat autònoma, cal gestionar, des de la seva Comunitat Autònoma, la sol·licitud del SIFCO (Sistema d'Informació del Fons de Cohesió Sanitària).

Alerta coronavirus

El coronavirus és un tipus de virus que circula entre els animals però alguns d’ells també poden afectar a éssers humans i poden causar problemes respiratoris que majoritàriame

El proper 5 de maig el servei de nefrologia de la Fundació Puigvert reprèn les trobades per a pacients nefrològics.