Pacients estrangers

La Direcció i tot el personal de la Fundació Puigvert els donen la benvinguda i es posen al seu servei. El nostre propòsit és oferir-los una assistència d'alt nivell tècnic i humà de la mà de professionals amb la màxima experiència.

Les persones estrangeres que vinguin d'un país pertanyent a la comunitat europea hi podran ser ateses en cas que necessitin una atenció urgent. Per a una atenció programada, però, necessitaran tramitar les autoritzacions pertinents.

Les persones que provinguin d'un país no pertanyent a la comunitat europea caldrà que tramitin les autoritzacions o convenis pertinents.

Si vostè vol ser atès de manera privada, contacti amb nosaltres trucant al telèfon (+34) 93 416 97 26.

Si vostè està de vacances a Barcelona i ha de fer diàlisi, té la possibilitat de dialitzar-se a la Fundació. Per a més informació, contacti amb nosaltres trucant al telèfon (+34) 93 416 97 26.

Alerta coronavirus

El coronavirus és un tipus de virus que circula entre els animals però alguns d’ells també poden afectar a éssers humans i poden causar problemes respiratoris que majoritàriame

El proper 5 de maig el servei de nefrologia de la Fundació Puigvert reprèn les trobades per a pacients nefrològics.