Pacients estrangers

La Direcció i tot el personal de la Fundació Puigvert els donen la benvinguda i es posen al seu servei. El nostre propòsit és oferir-los una assistència d'alt nivell tècnic i humà de la mà de professionals amb la màxima experiència.

Les persones estrangeres que vinguin d'un país pertanyent a la comunitat europea hi podran ser ateses en cas que necessitin una atenció urgent. Per a una atenció programada, però, necessitaran tramitar les autoritzacions pertinents.

Les persones que provinguin d'un país no pertanyent a la comunitat europea caldrà que tramitin les autoritzacions o convenis pertinents.

Si vostè vol ser atès de manera privada, contacti amb nosaltres trucant al telèfon (+34) 93 416 97 26.

Si vostè està de vacances a Barcelona i ha de fer diàlisi, té la possibilitat de dialitzar-se a la Fundació. Per a més informació, contacti amb nosaltres trucant al telèfon (+34) 93 416 97 26.

El Dr. Algaba és nomenat coordinador nacional a la SEAP

El Dr. Ferran Algaba, Cap de la Secció d'Anatomia Patològica de la Fundació, ha estat nomenat coordinador nacional del grup d'uropatologia de la Societat Espanyola d'Anatomia Patològica (SEAP) pels propers quatre anys.

El Servei de Nefrologia de la Fundació Puigvert esta preparant una nova edició de les trobades per a pacients nefrològics.

Amb la participació de professionals dels serveis de la Fundació, l'objectiu d’aquestes trobades és aprofundir en la malaltia renal crònica per tal d