Àrea pacient

La Fundació Puigvert és un hospital de titularitat privada sense ànim de lucre, amb vocació de servei públic, que incorpora les innovacions tecnològiques i les tècniques quirúrgiques més capdavanteres en benefici de totes les persones amb patologies urològiques, nefrològiques, andrològiques i reproductives.

Visitar-me a la Fundació Puigvert

Assistència sanitària pública

La Fundació Puigvert va ser la primera institució sanitària privada d'Espanya a tenir un concert de prestació de serveis amb la sanitat pública en 1978. Actualment, el nostre hospital està vinculat al sistema sanitari integral d'utilització pública de Catalunya (SISCAT) a través d'un conveni amb el CatSalut del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

Assistència sanitària privada

Barcelona Centri Privat (BCP) és la denominació que la Fundació Puigvert adopta per a desenvolupar i gestionar l'activitat mèdica i quirúrgica no finançada pel CatSalut. Disposem d'una àmplia cartera de serveis, altament especialitzada, per a resoldre de manera àgil qualsevol problema de salut relacionat amb les nostres especialitats.

Assistència sanitària pública

Assistència sanitària privada

Pacientes internacionales

Visitarse en un centro sanitario de un país diferente al país de residencia comporta unos desplazamientos y otras gestiones a tener en cuenta, en los que podemos orientar o dar soporte a nuestros y nuestras pacientes. La Fundació Puigvert es un hospital monográfico altamente especializado con más de 60 años ofreciendo atención médica a pacientes de todo el mundo.

Aquí explicamos los servicios que ofrecemos a las personas residentes fuera de España que deseen nuestra asistencia.

International Pacients

When visiting a health center in a different country, certain logistics and other steps are to be taken into account. On this note, we can guide and support our patients before, during and after their stay with us. Fundació Puigvert is a highly specialized monographic hospital with more than 60 years offering medical care to patients from all over the world.

Here we explain the services we offer to patients living out of Spain who wish to benefit from our assistance.

Saber més

Международные пациенты

Learn more

Indicacions COVID-19

Si ha estat diagnosticat/da de COVID-19 en els últims 7 dies, ha estat en contacte amb persones sospitoses o malaltes, o té febre o problemes respiratoris, no acudeixi a la cita programada. Enviï'ns un correu electrònic a programacio@fundacio-puigvert.es per a valorar i reprogramar la seva cita.

És recomanable l'ús de mascareta per accedir al centre
Uso de mascarilla

Si tens cap pregunta, suggeriment o consulta no mèdica, si us plau, emplena el següent formulari. Et respondrem tan aviat com sigui possible.

O truca’ns al +34 93 416 97 00