Transparència

El conjunt de informació que s’ofereix en aquest apartat respon al compliment de l’Ordre JUS/152/2018, de 12 de setembre, per la qual s'estableix el nivell de subjecció de les fundacions i de les associacions declarades d'utilitat pública als instruments de transparència establerts per la Llei 21/2014, del 29 de desembre, del protectorat de les fundacions i de verificació de l'activitat de les associacions declarades d'utilitat pública.

- Informació general de la institució

. Estatuts

. Organigrama

. Pla estratègic

. Compliance:

> Codi ètic de la Fundació Puigvert

-Informació econòmica

. Memòria econòmica (comptes anuals)

. Auditoria de comptes

- Informació científica i d'activitat

. Memòria d'activitat

. Memòria científica

Acte de cloenda del curs acadèmic 2019-2020 i comiat de residents

Hem celebrat l'acte de cloenda del curs acadèmic i el comiat del residents que finalitzen aquest any el seu període d'aprenentatge en els Serveis d'Urologia, Nefrologia i Psicologia. Atesa la situació actual s'ha restringit l'accés presencial a l'acte però l'hem retransmès en directe.

El Servei de Nefrologia de la Fundació Puigvert esta preparant una nova edició de les trobades per a pacients nefrològics.

Amb la participació de professionals dels serveis de la Fundació, l'objectiu d’aquestes trobades és aprofundir en la malaltia renal crònica per tal d