Un article del Grup Internacional de Càncer de Bufeta servirà com a guia de l' FDA

05/03/2018
Un article de l'International Bladder Cancer Group (IBCG) - del qual forma part el Dr. Joan Palou, Director del Servei d'Urologia de la Fundació -, servirà com a guia de l'agència nord-americana FDA per a futurs estudis centrats en pacients que fallen al tractament amb BCG. L'article, titulat "BCG-unresponsive non-muscle-invasive bladder cancer: recommendations from the IBCG" i signat pels 11 experts del IBCG, classifica els pacients amb càncer de bufeta no múscul-invasiu d'alt grau que han fallat al tractament amb BCG en funció del tipus de fallada per després poder decidir com procedir.

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

17/10/2018 a 18/10/2018
Dins el 55 Curs d'Urologia de la Fundació, impartirem diversos tallers per a formar-se en l'ús de la cirurgia robòtica. Els tallers es faran els dies 17 i 18 d'octubre i s'utilitzaran els simuladors de què disposa la fundació per aquest tipus de formació.