La revista CIRCULATION publica el resultat d'un estudi internacional en el que va participar activament la Unitat de Diàlisi de la Fundació

03/12/2019
En aquest estudi Fase 2b es demostra per primera vegada que afegir una nova molécula (SNF472) al tractament habitual disminueix la progressió de la calcificació coronària i de la válvula aòrtica en malalts en programa d’hemodiàlisi. En aquest estudi va participar activament la Unitat de Diàlisi del Servei de Nefrologia de la Fundació Puigvert, juntament amb centres d'Estats Units, Anglaterra i Espanya. El Dr Jordi Bover va participar en el disseny de l'estudi i va ser l’Investigador Principal a Espanya. Els resultats es van presentar per primera vegada al Congrés l'American Heart Association (AHA) el 16 de novembre a Filadèlfia (USA). Recentment es va publicar el disseny de l'estudi al Clinical Kidney Journal i els resultats ja apareixen publicats oficialment a la revista de gran impacte CIRCULATION

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

Del 23 al 25 d'octubre celebrarem el 17è Curs d'Andrologia, enguany titulat "Salut reproductiva, salut sexual, salut de l'home". Al llarg de 3 dies els experts compartiran coneixements i experiències a través de diversos mòduls tant teòrics com pràctics.