La Fundació rep un exemplar original de la tesi doctoral del Professor Antoni Puigvert

20/02/2018
El Sr. Ramon Massaguer, Patró Delegat i Director General de la Fundació, va rebre un exemplar original de la tesi doctoral del Professor Puigvert de mans del Sr. José Maria Abad, la família del qual disposava d'aquest exemplar. La tesi amb la que es va doctorar el Professor Puigvert porta per títol "Tuberculosis uro-genital" i la va escriure l'any 1956. En les fotos adjuntes s'aprecia la presentació i algunes de les esmenes fetes al document. La tesi del Professor Puigvert ha entrat a formar part del fons bibliogràfic de la Fundació i està disponible a la biblioteca per tothom qui la vulgui consultar.

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

17/10/2018 a 18/10/2018
Dins el 55 Curs d'Urologia de la Fundació, impartirem diversos tallers per a formar-se en l'ús de la cirurgia robòtica. Els tallers es faran els dies 17 i 18 d'octubre i s'utilitzaran els simuladors de què disposa la fundació per aquest tipus de formació.