La Fundació rep un exemplar original de la tesi doctoral del Professor Antoni Puigvert

20/02/2018
El Sr. Ramon Massaguer, Patró Delegat i Director General de la Fundació, va rebre un exemplar original de la tesi doctoral del Professor Puigvert de mans del Sr. José Maria Abad, la família del qual disposava d'aquest exemplar. La tesi amb la que es va doctorar el Professor Puigvert porta per títol "Tuberculosis uro-genital" i la va escriure l'any 1956. En les fotos adjuntes s'aprecia la presentació i algunes de les esmenes fetes al document. La tesi del Professor Puigvert ha entrat a formar part del fons bibliogràfic de la Fundació i està disponible a la biblioteca per tothom qui la vulgui consultar.

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

Al 2019 segueixen les sessions per a pacients i els seus familiars centrades en la Malaltia Renal, dins de la "VII edició de les Trobades per a pacients nefrològics". Les properes sessions estan programades pel 15 de gener, el 12 de març, el 7 de maig i el 4 de juny, de 16h a 18,15h.