La Fundació Avedis Donabedian premia la Fundació

13/01/2020
La Dra. Francesca Calero, Cap clínic del servei de Nefrologia, juntament amb la Dra. M. antònia Llauger, Directora de SAP Dreta, van recollir ahir al vespre el Premi Consorci de Salut i social de Catalunya pel projecte d'integració assistencial amb atenció primària que des de fa més de vint anys coordina la doctora Calero junt amb l'Àrea Integral de Salut Dreta de Barcelona. Aquest projecte surt de l'àrea de prevenció de Malaltia Renal que porten la Dra. Calero i la Dra. Fernández Llama dins de la Fundació Puigvert. La Fundació Avedis Donabedian, en col·laboració amb una sèrie de patrocinadors, va crear l'any 1989, els Premis Avedis Donabedian a la Qualitat en institucions sanitàries, amb l'objectiu de reconèixer diferents aspectes de la qualitat dels centres i marcar les tendències de desenvolupament futur de les diferents àrees.

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

El Servei de Nefrologia de la Fundació Puigvert esta preparant una nova edició de les trobades per a pacients nefrològics.

Amb la participació de professionals dels serveis de la Fundació, l'objectiu d’aquestes trobades és aprofundir en la malaltia renal crònica per tal d