La Dra. Torra, finalsita a la millor trajectòria clínica del Premi AELMHU

27/11/2017
La Dr. Roser Torra, responsable de Malalties Renals Hereditàries de la Fundació, va quedar finalista en la categoria de millor trajectòria clínica en els primers Premis de l' AELMHU, l' Asociación Española de Laboratorios de medicamentos huérfanos y ultrahuérfanos (AELMHU). Aquests premis suposen un reconeixement a la recerca, a la trajectòria clínica i a la difusió de les malalties rares i/o els medicaments orfes.

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.