La Dra. Torra, finalsita a la millor trajectòria clínica del Premi AELMHU

27/11/2017
La Dr. Roser Torra, responsable de Malalties Renals Hereditàries de la Fundació, va quedar finalista en la categoria de millor trajectòria clínica en els primers Premis de l' AELMHU, l' Asociación Española de Laboratorios de medicamentos huérfanos y ultrahuérfanos (AELMHU). Aquests premis suposen un reconeixement a la recerca, a la trajectòria clínica i a la difusió de les malalties rares i/o els medicaments orfes.

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

Al 2019 segueixen les sessions per a pacients i els seus familiars centrades en la Malaltia Renal, dins de la "VII edició de les Trobades per a pacients nefrològics". Les properes sessions estan programades pel 15 de gener, el 12 de març, el 7 de maig i el 4 de juny, de 16h a 18,15h.