La Dra. Ayasreh guanya el premi a la millor publicació de nefròlegs joves

29/05/2019
La Dra. Nadia Ayasreh ha guanyat el premi de la Societat Catalana de Nefrologia a la millor publicació de nefròlegs joves. El treball premiat és Autosomal Dominant Tubulointerstitial Kidney Disease: Clinical Presentation of Patients With ADTKD-UMOD and ADTKD-MUC1 (Nadia Ayasreh, Gemma Bullich, Rosa Miquel, Monica Furlano, Patricia Ruiz, Laura Lorente, Oliver Valero, Miguel Angel García-Gonz_alez, Nisrine Arhda, Intza Garin, Víctor Martínez, Vanessa Perez-Gomez, Xavier Fulladosa, David Arroyo, Alberto Martínez-Vea, Mario Espinosa, Jose Ballarín, Elisabet Ars, and Roser Torra)

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

Del 23 al 25 d'octubre celebrarem el 17è Curs d'Andrologia, enguany titulat "Salut reproductiva, salut sexual, salut de l'home". Al llarg de 3 dies els experts compartiran coneixements i experiències a través de diversos mòduls tant teòrics com pràctics.