La Dra. Ayasreh guanya el premi a la millor publicació de nefròlegs joves

29/05/2019
La Dra. Nadia Ayasreh ha guanyat el premi de la Societat Catalana de Nefrologia a la millor publicació de nefròlegs joves. El treball premiat és Autosomal Dominant Tubulointerstitial Kidney Disease: Clinical Presentation of Patients With ADTKD-UMOD and ADTKD-MUC1 (Nadia Ayasreh, Gemma Bullich, Rosa Miquel, Monica Furlano, Patricia Ruiz, Laura Lorente, Oliver Valero, Miguel Angel García-Gonz_alez, Nisrine Arhda, Intza Garin, Víctor Martínez, Vanessa Perez-Gomez, Xavier Fulladosa, David Arroyo, Alberto Martínez-Vea, Mario Espinosa, Jose Ballarín, Elisabet Ars, and Roser Torra)

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

Al 2019 segueixen les sessions per a pacients i els seus familiars centrades en la Malaltia Renal, dins de la "VII edició de les Trobades per a pacients nefrològics". Les properes sessions estan programades pel 15 de gener, el 12 de març, el 7 de maig i el 4 de juny, de 16h a 18,15h.