La Dra. Anna Bujons s'uneix a l'exclusiva Associació d'Uròlegs Acadèmics Europeus (AAEU)

18/05/2022
La Dra. Anna Bujons, cap de la Unitat d'Urologia Pediàtrica de la Fundació Puigvert, ha estat acceptada i nomenada membre actiu de l'Associació d'Uròlegs Acadèmics Europeus (Association of Academic European Urologists o AAEU, per les seves sigles en anglès).

Ser membre de la AAEU, a més d'una gran distinció per a la carrera acadèmica, és un reconeixement a la meritocràcia professional ja que el nombre d'afiliacions actives està restringit als 100 membres. “És un veritable honor haver estat nomenada com a nova integrant d'aquesta entitat on es gesten idees originals i es comparteix coneixement per a continuar desenvolupant la urologia i expandint els límits i el futur del possible en la nostra especialitat”, declara la Dra. Bujons.

Promovent la urologia des de Barcelona a la resta d'Europa

L'Associació d'Uròlegs Acadèmics Europeus és una associació d'uròlegs acadèmics líders d'Europa per a promoure el paper, la posició i les activitats de la urologia acadèmica a Europa.

Fundada a principis d'aquest segle, la missió de la AAEU és crear una plataforma científica i clínica exclusiva per a l'intercanvi. De Barcelona, ciutat d'excel·lència urològica i, després d'aquesta nominació, per part de la Fundació Puigvert pertanyen el Dr. Joan Palou, actual Director del Servei d'Urologia, el Dr. Alberto Breda, Cap de la Unitat d'Urologia Oncològica i ara la Dra. Anna Bujons, cap de la Unitat d'Urologia Pediàtrica.

Enhorabona, Dra. Bujons!

Contacte Comunicació