Jornada per a pacients sobre diabetis i sexualitat

16/11/2017
La Fundació ha aplegat una vintena de pacients en la Jornada de diabetes i sexualitat dedicada a pacients i els seus familiars. La salut sexual està considerada per l'OMS (Organització Mundial de la Salut) un objectiu prioritari entre els paràmetres de qualitat de vida, establint programes mundials de salut sexual i reproductiva. En aquesta línia de servei i d'informació a la comunitat, des del Servei d'Andrologia de la Fundació Puigvert i comptant amb la participació de l’Associació de Diàbetics de Catalunya (ADC), s’ha celebrat aquesta jornada en la que s’han explicat els avenços en la sexualitat masculina i femenina . A més, s’ha aprofundit en els aspectes relacionats amb la prevenció i la seguretat dels pacients en el seu estil de vida i en les seves pràctiques sexuals.

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

17/10/2018 a 18/10/2018
Dins el 55 Curs d'Urologia de la Fundació, impartirem diversos tallers per a formar-se en l'ús de la cirurgia robòtica. Els tallers es faran els dies 17 i 18 d'octubre i s'utilitzaran els simuladors de què disposa la fundació per aquest tipus de formació.