IV uro-oncological pathology tutorial . A 3-day “meet the expert”

09/05/2018
El Dr. Ferran Algaba, reconegut patòleg a nivell internacional i cap de la secció d'Anatomia Patològica de la Fundació, dirigeix el IV uro-oncological pathology tutorial. A 3-day "meet the expert", un tutorial de 3 dies sobre patologia del càncer de ronyó, de bufeta i de pròstata. Durant aquests 3 dies, el Dr. Algaba juntament amb el Dr. I. Allory, Professor de patologia a l'Hospital Henri Mondor de París; la Dra. N. Malats, Cap del Grup d'Epidemiologia Genètica i Molecular del CNIO; el Dr. F.X. Real, líder sènior del Grup de Carcinogènesi Epitelial del CNIO i el Dr. J. Palou, director del Servei d'Urologia de la Fundació Puigvert, aprofundiran en la matèria a través de presentacions i la discussió de casos clínics.

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

Del 17 al 19 de febrer de 2020 el Servei de Nefrologia de la Fundació Puigvert realitzarà la 27a edició del Curs de Nefrologia a la Sala Pau Gil del Recinte Modernista de Sant Pau.