Fundación Mútua Madrileña atorga una subvenció per tirar endavant un projecte de recerca

03/10/2019
Les doctores Monserrat Díaz i Elena Guillén i part del seu equip, van acudir a la seu central de la Fundación Mutua Madrileña de Madrid a l'acte de recollida de la subvenció aconseguida per la realització del seu projecte "Papel de la vía del succinato en la inflamación de los riñones procedentes de donantes cadáver" presentat a la XVI Convocatoria de Ayudas a Proyectos de Investigación en Salud de l'esmentada entitat. L'estudi es farà gràcies a la col·laboració entre els serveis de Nefrologia, d'Urologia i de Laboratoris de la Fundació Puigvert i el Servei de Coordinació de Trasplantaments de l'Hospital de Sant Pau. Aquest projecte queda englobat dins de la línia de recerca fa temps iniciada pel grup en el camp de la fibrosi i el trasplantament renal.

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

El proper 5 de maig el servei de nefrologia de la Fundació Puigvert reprèn les trobades per a pacients nefrològics.