Èxit en el resultat d'un estudi internacional en el que va participar activament la Unitat de Diàlisi de la Fundació

31/10/2019
Sanifit, una nova empresa biofarmacèutica amb base a Palma de Mallorca i San Diego, va anunciar ahir 30 de octubre els resultats positius de l'estudi CALIPSO amb la seva molècula SNF472. Es tracta d'un estudi internacional Fase 2b, en què va participar activament la Secció de Diàlisi del Servei de Nefrologia de la Fundació Puigvert, en el qual es va demostrar que SNF472 va complir l'objectiu primari de reducció del volum de la calcificació coronària en pacients en hemodiàlisi després de 52 setmanes de tractament. En aquest estudi van participar centres d'Estats Units, Anglaterra i Espanya i el Dr Jordi Bover no només va participar en el disseny de l'estudi sinó que va ser Investigador Principal a Espanya. Els resultats es presentaran per primera vegada a la "Featured Science Session" de l'American Heart Association (AHA) el proper 16 de novembre a Filadèlfia (Pennsilvània).

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

Del 23 al 25 d'octubre celebrarem el 17è Curs d'Andrologia, enguany titulat "Salut reproductiva, salut sexual, salut de l'home". Al llarg de 3 dies els experts compartiran coneixements i experiències a través de diversos mòduls tant teòrics com pràctics.