El trasplantament renal de donant viu es confirma com a primera opció de teràpia substitutiva

11/03/2021

En el Dia Mundial del Ronyó, tres experts de la Fundació ens parlen de les malalties renals

Els ronyons són un dels òrgans més importants de el cos, i l'objectiu de el Servei de Nefrologia de la Fundació Puigvert consisteix en l'abordatge integral de l'pacient amb malaltia renal, que s'inicia amb el diagnòstic de la nefropatia mitjançant estudis clínics, analítics, histològics , moleculars i d'imatge.

El seguiment i el tractament específics de les malalties renals es realitzen mitjançant un enfocament multidisciplinari i utilitzant els últims avenços terapèutics. Així mateix, en cas de progressió de la malaltia renal, es disposa d'àrees referents a diàlisi i trasplantament renal que ofereixen al pacient les màximes garanties d'èxit de l'tractament renal substitutiu.

Us deixem amb aquesta entrevista al Dr. Lluïs Guirado, la Dra. Carme Facundo i la Dra. Roser Torra a El Periódico.

Contacte Comunicació

934 169 700 ext. 4671