El Dr. Territo guanya el Premi a la millor publicació de l'any en revistes urològiques

18/03/2019
El Dr. Territo, de la unitat d’urologia oncològica, ha guanyat el premi al millor article publicat en revistes urològiques que atorga anualment L’European Association of Urology (EAU). Aquesta publicació té com a objectiu explicar la primera experiència europea de trasplantament renal robòtic, tècnica introduïda i liderada a Espanya per la Fundació.

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

El Servei de Nefrologia de la Fundació Puigvert esta preparant una nova edició de les trobades per a pacients nefrològics.

Amb la participació de professionals dels serveis de la Fundació, l'objectiu d’aquestes trobades és aprofundir en la malaltia renal crònica per tal d