El Dr. Territo guanya el Premi a la millor publicació de l'any en revistes urològiques

18/03/2019
El Dr. Territo, de la unitat d’urologia oncològica, ha guanyat el premi al millor article publicat en revistes urològiques que atorga anualment L’European Association of Urology (EAU). Aquesta publicació té com a objectiu explicar la primera experiència europea de trasplantament renal robòtic, tècnica introduïda i liderada a Espanya per la Fundació.

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

Al 2019 segueixen les sessions per a pacients i els seus familiars centrades en la Malaltia Renal, dins de la "VII edició de les Trobades per a pacients nefrològics". Les properes sessions estan programades pel 15 de gener, el 12 de març, el 7 de maig i el 4 de juny, de 16h a 18,15h.