Alerta coronavirus

12/03/2020

El coronavirus és un tipus de virus que circula entre els animals però alguns d’ells també poden afectar a éssers humans i poden causar problemes respiratoris que majoritàriament produeixen simptomatologia lleu.

El coronavirus SARS-CoV-2 és un nou tipus de coronavirus que pot afectar les persones i que majoritàriament, en un 80% dels casos, només produeix símptomes lleus respiratoris.

Per altra banda, i per donar compliment a les mesures de prevenció indicades per les autoritats sanitàries, us informem que les visites i acompanyaments a l’Hospital quedaran limitats a 1 persona.

Si teniu símptomes respiratoris (tos, febre o d'altres) no vingueu a l’Hospital i truqueu al 061.

Trobareu tota la informació clicant aquí: http://canalsalut.gencat.cat/ca/inici

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

El Servei de Nefrologia de la Fundació Puigvert esta preparant una nova edició de les trobades per a pacients nefrològics.

Amb la participació de professionals dels serveis de la Fundació, l'objectiu d’aquestes trobades és aprofundir en la malaltia renal crònica per tal d