12 de maig, Dia internacional de la Infermeria

12/05/2021

La Fundació s'ha sumat al Dia Internacional de la Infermeria, que se celebra avui, 12 de maig. Des de Direcció, s'ha fet un ferm reconeixement a la feina ben feta i a la implicació d’aquest col·lectiu a la Fundació:

"Durant aquest darrer any en el que s’han posat a prova els nostres valors, s’ha fet palesa l’encomiable tasca de la nostra Infermeria. La solidaritat i la complicitat amb els companys, el compromís amb els pacients, la positivitat i la superació davant les dificultats,  així com el lideratge, la flexibilitat, la resiliència i l’esforç demostrats, posen de relleu, un cop més,  l’excel·lència professional i la qualitat humana dels nostres infermers i infermeres".

Amb motiu d’aquesta efemèride, el Col·legi Oficial d’Infermeria de Barcelona ha llançat la campanya #SocInfermera i ha fet aquest vídeo

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

comunicacio@fundacio-puigvert.es