En el marc de la campanya internacional dedicada a la prevenció, diagnòstic i tractament del càncer de bufeta

La Fundació Puigvert estrena un nou sistema de gestió de torns per a consultes externes, urgències i proves diagnòstiques, com ara radiologia o extraccions.

IOMED cedirà la seva eina d'Intel·ligència Artificial (IA)

• Fundació Puigvert lidera un estudi internacional i multicèntric que identifica nous gens associats a la infertilitat masculina

• Un 1% de la població masculina general pateix azoospèrmia, la infertilitat d'origen testicular més severa

• Algunes causes genètiques de la infertilitat masculina s'associen al cromosoma X

• En l'estudi s'han seqüenciat mostres de 2.354 pacients diagnosticats amb azoospèrmia o criptozoospèrmia i 208 controls normozoospèrmics

El Dr. Joan Palou Redorta, Director del Servei d'Urologia de la Fundació Puigvert, ha rebut el premi de l'Associació Europea d'Urologia (European Association of Urology o EAU, per les seves sigles en anglès) ‘Frans Debruyne Life Time Achievement Award 2022’, en reconeixement a la seva trajectòria i llarga i important contribució a les activitats i al desenvolupament d'aquesta organització.

El Dr. Angelo Territo, adjunt de la Unitat d'Urologia Oncològica i de l'Equip Quirúrgic de Trasplantament Renal de la Fundació Puigvert, guanya el premi a la millor tesi doctoral llegida i aprovada el 2020 en el Congrés Nacional de l'Associació Espanyola d'Urologia (AEU), que es va celebrar del 8 a l'11 de juny a Burgos.

Del 20 al 26 de juny: Setmana Mundial de la Continència