Barcelona, 09 setembre de 2021.- L'artista catalana Francesca Llopis (Barcelona, 1956) ha fet la donació del quadre titulat 'La Duquessa de Monistrol surt de nit i és controlada pels radars', a la Fundació Puigvert, centre d'excel·lència en el diagnòstic i tractament de les patologies urogenitals i renals.

Barcelona, 6 de setembre de 2021.- La Fundació Puigvert, únic hospital monogràfic del país especialitzat en Urologia, Nefrologia, Andrologia i Medicina Reproductiva, llança una nova campanya sobre les seves especialitats per conscienciar sobre la importància de la salut urogenital, sexual i reproductiva de l'home en totes les etapes de la seva vida.

Mònica Pérez

Mònica Pérez Mir (Banyoles, 1986), s'incorpora a la Fundació Puigvert com a adjunta al Servei de Nefrologia, en la Unitat de Trasplantament Renal.

Barcelona, 14/07/2021.- L'Assemblea General de la Europan Association of Urology (EAU) reunida en el marc del 36th Annual EAU Congress (8-12 Juliol) ha informat del nomenament del Dr. Alberto Breda com a nou president de la EAU Robotic Urology Section (ERUS), un càrrec que ocuparà durant els propers 8 anys.

Barcelona, 23 de juny 2021.- La Fundació Puigvert participa en el projecte d’investigació “Funció reproductiva masculina en pacients Covid-19” , un dels 36 projectes seleccionats per la Fundació La Marató de TV3 en l’edició 2020 dedicada a la COVID-19.  L’estudi estarà liderat i coordinat pel Prof. Oliva de l’IDIBAPS-Hospital Clínic i la participació de la Fundació Puigvert s’articularà a través del Dr. Daniel Moreno, adjunt del Servei d’Andrologia,  atès el reconeixement del Servei com a referent nacional i internacional en l'estudi de la infertilitat masculina.