El Sr. Ramon Massaguer, Patró Delegat i Director General de la Fundació, va rebre un exemplar original de la tesi doctoral del Professor Puigvert de mans del Sr. José Maria Abad, la família del qual disposava d'aquest exemplar. La tesi amb la que es va doctorar el Professor Puigvert porta per títol "Tuberculosis uro-genital" i la va escriure l'any 1956. En les fotos adjuntes s'aprecia la presentació i algunes de les esmenes fetes al document.
El Dr. Joan Palou ha guanyat el Premi Platinum que atorga la revista European Urology, coneguda també com "The platinum journal" i que és la publicació oficial de l'European Association of Urology (EAU). Aquest premi reconeix la gran aportació, dedicació i col·laboració mostrades pel Dr. Palou com a autor i com a revisor d'aquesta revista que s'ha convertit en una de les més presitgioses de l' urologia a nivell mundial.
Avui hem celebrat d'acte de cloenda del Máster en Andrologia, un màster que any rera any va tenint més èxit. El Máster en Andrologia de la Fundació Puigvert és l'únic d'aquesta discplina que es fa a l'Estat Espanyol i està orientat a omplir un buit en una matèria acadèmica que està en plena expansió.
El Dr. Joan Palou ha estat nomenat Membre d'Honor per la Confederación Americana de Urología (CAU), que engloba les associacions urològiques d'Amèrica Central, d'Amèrica del Sud, d'Espanya i de Portugal. Aquesta distinció respon a la trajectòria del Dr. Palou i a la seva tasca realitzada en els darrers anys a la CAU, sobretot a nivell docent.
La Dr. Roser Torra, responsable de Malalties Renals Hereditàries de la Fundació, va quedar finalista en la categoria de millor trajectòria clínica en els primers Premis de l' AELMHU, l' Asociación Española de Laboratorios de medicamentos huérfanos y ultrahuérfanos (AELMHU). Aquests premis suposen un reconeixement a la recerca, a la trajectòria clínica i a la difusió de les malalties rares i/o els medicaments orfes.
La Fundació ha aplegat una vintena de pacients en la Jornada de diabetes i sexualitat dedicada a pacients i els seus familiars.

En el Dia Europeu de la Salut Prostàtica, el Dr. Joan Palou, sotsdirector del Servei d'Urologia de la Fundació i Cap de la Unitat d'Urologia Oncològica, ens explica algunes coses bàsiques sobre el càncer de pròstata.

A la Fundació portem a terme des de fa més de 20 anys un programa de portes obertes per proporcionar als més joves coneixements relacionats amb les especialitats desenvolupades en el nostre centre sanitari. Actualment oferim 4 tipus de Jornades: - La donació d'òrgans - Salut reproductiva - Què fan a l'hospital? - La seguretat dels pacients en els hospitals Si esteu interessats, des del següent enllaç podreu accedir a tota la informació: http://www.fundacio-puigvert.es/es/informacion-de-salud/jornada-de-puertas-abiertas

El projecte "Evaluación del efecto de la terapia citostática sobre el genoma y el epigenoma del gameto masculino" ha sigut un dels 7 guanyadors dels premis Merck de Recerca 2017 de la Fundació Merck Salud. El projecte ha estat liderat per la Dra. Csilla Krausz amb la col·laboració i recolzament del Servei d'Andrologia i els Laboratoris de Genètica molecular i Seminologia, encapçalats pel Dr. Ruiz Castañé, la Dra. Ars i el Dr. Bassas respectivament. Destaca també la tasca feta pel Dr. Moreno i el Dr. Riera Escamilla.

L’onze de maig la Fundació va rebre el Professor Anwar R. Padhani, radiòleg Director de la Unitat de Ressonància Magnètica Nuclear del Paul Strickland Scanner Centre del Mount Vernon Hospital de Londres.

El 16 de febrer la Fundació i l'Hospital de Sant Pau celebrarem la Jornada multidiscplinària de malalties renals hereditàries, centrada en aquesta ocasió en la malaltia de Fabry.