Missió, visió, principis i valors

La Missió de la Fundació Puigvert

La Missió de la Fundació Puigvert es formula en els termes següents:

Proporcionar assistència integral, efectiva i humana en Urologia, Nefrologia, Andrologia i Reproducció humana, promocionant el desenvolupament i coneixement científic d’aquestes especialitats, amb activitats de docència, formació, recerca, divulgació i educació per la salut.

Aquesta missió haurà d’informar totes les actuacions de l’organització a  qualsevol nivell, ens posiciona en l’entorn i es tradueix en una aspiració estratègica pels propers anys, que és la nostra visió.

La Visió de la Fundació Puigvert

La  Visió  explicita com desitgem que es percebi la Fundació Puigvert.

Aspirem a que la Fundació sigui:

•Una institució que influeix en els actors de l’entorn

•Un hospital que atreu activitat

•Una institució que millora el seu posicionament

•Un hospital que atreu els millors professionals

•Una institució que és reconeguda

•Un hospital líder i referent

Els Valors de la Fundació Puigvert

Valors que volem que presideixin les pautes de conducta de les persones que treballen a la Fundació:

•Responsabilitat i rigor: Servir al malalt i a la seva família amb eficàcia, eficiència, pertinença i humanitat.

•Esperit de superació: Aportar al treball, professionalitat, qualitat i voluntat de millora.

•Comportament ètic: Dirigir, treballar i actuar amb criteris ètics a tots els nivells de la organització.

•Bon govern: “Retre comptes” a la societat sobre la gestió realitzada i l’ús dels medis fundacionals confiats.

Acte de cloenda del curs acadèmic 2019-2020 i comiat de residents

Hem celebrat l'acte de cloenda del curs acadèmic i el comiat del residents que finalitzen aquest any el seu període d'aprenentatge en els Serveis d'Urologia, Nefrologia i Psicologia. Atesa la situació actual s'ha restringit l'accés presencial a l'acte però l'hem retransmès en directe.

El Servei de Nefrologia de la Fundació Puigvert esta preparant una nova edició de les trobades per a pacients nefrològics.

Amb la participació de professionals dels serveis de la Fundació, l'objectiu d’aquestes trobades és aprofundir en la malaltia renal crònica per tal d