Viure amb malaltia renal. VIII Edició online de les trobades per pacients nefrològics

Data:
05/05/2020
El Servei de Nefrologia de la Fundació Puigvert esta preparant una edició online de les trobades per a pacients nefrològics.

Amb la participació de professionals dels serveis de la Fundació, l'objectiu d’aquestes trobades és aprofundir en la malaltia renal crònica per tal de conèixer les causes, els possibles tractaments i com prevenir-la i establir unes pautes generals que permetin millorar la nostra salut.

Des de la Fundació considerem aquestes sessions informatives poden poden ser molt útils per als pacients amb malaltia renal crònica i els seus familiars i cuidadors, doncs poden contribuir a millorar la seva qualitat de vida.

Per a més informació: https://www.fundacio-puigvert.es/sites/default/files/poster_2020_tbc.pdf

Contacte Comunicació

934 169 700 ext. 4671

Barcelona esdevé la capital mundial de la cirurgia robòtica