Exposició Els colors de la Mediterrània

Data:
27/03/2017

El 31 de març s'inaugurarà a la Fundació l'exposició Els colors de la Mediterrània, una mostra fotográfica amb imatges submarines de Miquel Pontes, informàtic de professió i treballador de la fundació però amant del mar i de la seva fauna. Les fotografies estaran exposades durant dos mesos a l'entrada de la Fundació.

Aquesta exposició forma part d'un cicle d'exposicions organitzades per la Fundació i fetes amb obres de treballadors de la institució.

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

Acte de cloenda del curs acadèmic 2019-2020 i comiat de residents

Avui hem celebrat l'acte de cloenda del curs acadèmic i el comiat del residents que finalitzen aquest any el seu període d'aprenentatge en els Serveis d'Urologia, Nefrologia i Psicologia. Atesa la situació actual s'ha restringit l'accés presencial a l'acte però l'hem retransmès en directe.