Exposició Els colors de la Mediterrània

Data:
27/03/2017

El 31 de març s'inaugurarà a la Fundació l'exposició Els colors de la Mediterrània, una mostra fotográfica amb imatges submarines de Miquel Pontes, informàtic de professió i treballador de la fundació però amant del mar i de la seva fauna. Les fotografies estaran exposades durant dos mesos a l'entrada de la Fundació.

Aquesta exposició forma part d'un cicle d'exposicions organitzades per la Fundació i fetes amb obres de treballadors de la institució.

Contacte O.T. Comunicació i Imatge

(De dilluns a divendres de 9h a 18h)

sarmengol@fundacio-puigvert.es

Al 2019 seguim amb el Curs per a pacients amb malaltia renal

Al 2019 segueixen les sessions per a pacients i els seus familiars centrades en la Malaltia Renal, dins de la "VII edició de les Trobades per a pacients nefrològics". Les properes sessions estan programades pel 15 de gener, el 12 de març, el 7 de maig i el 4 de juny, de 16h a 18,15h.