Curso de Nefrología de la Fundació Puigvert. 27ª edición

Data:
17/02/2020 a 19/02/2020

Del 17 al 19 de febrer de 2020 el Servei de Nefrologia de la Fundació Puigvert realitzarà la 27a edició del Curs de Nefrologia a la Sala Pau Gil del Recinte Modernista de Sant Pau.

El curs s'ha distribuït en dues parts, una primera dedicada als avanços diagnòstics i terapèutics en Nefrologia General i Trasplantament i una segona que pretén tractar a fons els aspectes més importants en la prevenció, diagnòstic i tractament del fracàs renal agut.

Els professors són experts nacionals i internacionals en cadascuna de les matèries que es desenvoluparan.

Contacte Comunicació

934 169 700 ext. 4671

Barcelona esdevé la capital mundial de la cirurgia robòtica

• 6 hospitals catalans participen en la trobada realitzant cirurgies robòtiques en directe: Hospital Clínic de Barcelona, Hospital Vall d'Hebron, Hospital de Bellvitge, Hospital Germans Trias i Pujol, Hospital Parc de Salut Mar i la Fundació Puigvert