Agenda d'esdeveniments

Al 2019 segueixen les sessions per a pacients i els seus familiars centrades en la Malaltia Renal, dins de la "VII edició de les Trobades per a pacients nefrològics". Les properes sessions estan programades pel 15 de gener, el 12 de març, el 7 de maig i el 4 de juny, de 16h a 18,15h.
17/10/2018 a 18/10/2018
Dins el 55 Curs d'Urologia de la Fundació, impartirem diversos tallers per a formar-se en l'ús de la cirurgia robòtica. Els tallers es faran els dies 17 i 18 d'octubre i s'utilitzaran els simuladors de què disposa la fundació per aquest tipus de formació.
El 20 de març tindrà lloc la tercera trobada per a pacients nefrològics en la qual es parlarà de la diàlisi com a tractament substitutiu de la malaltia renal crònica. La Trobada es farà a la tarda, de 16h a 18,15, i comptarà amb expert nefròlegs de la Fundació.
El 16 de febrer la Fundació i l'Hospital de Sant Pau celebrarem la Jornada multidiscplinària de malalties renals hereditàries, centrada en aquesta ocasió en la malaltia de Fabry.

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.

El 12 de maig tindrà lloc a la Fundació un curs on es presentaran les aportacions més recents de la comunitat científicia pel que fa malalties glomerulars i malalties sistèmiques amb afectació renal.

El 21 d'abril es farà a la Fundació el Curs de monitorització i tractament de la inflamació en el trasplantament renal, destinat a comprendre els factors que influeixen en els fenòmens d'inflamació postrasplantament renal així com el seu diagnòstic histològic , inmunològic i el novedós ús de mar

El 31 de març s'inaugurarà a la Fundació l'exposició Els colors de la Mediterrània, una mostra fotográfica amb imatges submarines de Miquel Pontes, informàtic de professió i treballador de la fundació però amant del mar i de la seva fauna.

Dins els actes de commemoració del 50è aniversari, la Fundació patrocinarà la 30a edició de la Cursa Pàlcam que organitza anualment l'Escola Pàlcam del carrer Castillejos de Barcelona.

El 18 d'abril tindrà lloc a la Fundació una Masterclass sobre el tractament mínimament invasiu en l'urolitiasi pediàtrica. La Masterclass, dirigida per la Cap de la Unitat d'Urologia pediàtrica de la Fundaicó, la Dra.

Al 2019 seguim amb el Curs per a pacients amb malaltia renal