Agenda d'esdeveniments

Del 23 al 25 d'octubre celebrarem el 17è Curs d'Andrologia, enguany titulat "Salut reproductiva, salut sexual, salut de l'home". Al llarg de 3 dies els experts compartiran coneixements i experiències a través de diversos mòduls tant teòrics com pràctics.
El 3 d'Octubre, el Programa de Reproducció Assistida de la Fundació celebrarà el Curs de formació continuada en medicina reproductiva.
Al 2019 segueixen les sessions per a pacients i els seus familiars centrades en la Malaltia Renal, dins de la "VII edició de les Trobades per a pacients nefrològics". Les properes sessions estan programades pel 15 de gener, el 12 de març, el 7 de maig i el 4 de juny, de 16h a 18,15h.
17/10/2018 a 18/10/2018
Dins el 55 Curs d'Urologia de la Fundació, impartirem diversos tallers per a formar-se en l'ús de la cirurgia robòtica. Els tallers es faran els dies 17 i 18 d'octubre i s'utilitzaran els simuladors de què disposa la fundació per aquest tipus de formació.
El 20 de març tindrà lloc la tercera trobada per a pacients nefrològics en la qual es parlarà de la diàlisi com a tractament substitutiu de la malaltia renal crònica. La Trobada es farà a la tarda, de 16h a 18,15, i comptarà amb expert nefròlegs de la Fundació.
El 16 de febrer la Fundació i l'Hospital de Sant Pau celebrarem la Jornada multidiscplinària de malalties renals hereditàries, centrada en aquesta ocasió en la malaltia de Fabry.

La Fundació ha acollit avui a pacients i familiars de pacients que volien saber "tot el que cal saber" sobre el càncer de pròstata. Al llarg de la Jornada s'han donat a conèixer les generalitats del càncer de pròstata a la població i s'ha intentat respondre els dubtes de tots els assistents.

El 12 de maig tindrà lloc a la Fundació un curs on es presentaran les aportacions més recents de la comunitat científicia pel que fa malalties glomerulars i malalties sistèmiques amb afectació renal.

El 21 d'abril es farà a la Fundació el Curs de monitorització i tractament de la inflamació en el trasplantament renal, destinat a comprendre els factors que influeixen en els fenòmens d'inflamació postrasplantament renal així com el seu diagnòstic histològic , inmunològic i el novedós ús de mar

El 31 de març s'inaugurarà a la Fundació l'exposició Els colors de la Mediterrània, una mostra fotográfica amb imatges submarines de Miquel Pontes, informàtic de professió i treballador de la fundació però amant del mar i de la seva fauna.