Atención integral al paciente diagnosticado de neoplasia de vejiga (2a edición)

Pràctica avançada d'infermeria en urologia

El càncer continua constituint una de les principals causes de morbimortalitat del món.
En desè lloc es troba el càncer de bufeta, present en el 3% de la població, és el quart càncer més freqüent entre els homes i la vuitena causa més freqüent de mort.
Aquest curs li proporcionarà profunditat en els coneixements sobre el càncer vesical, amb una visió integral de la persona i la seva malaltia. Coneixerà els diferents tumors causants del càncer vesical i els diferents tractaments, l'aplicació del protocol de Recuperació Accelerada Després de Cirurgia (ERAS per les seves sigles en anglès: Enhanced Recovery After Surgery), les cures i les complicacions en el postoperatori immediat, el pla de cures durant l'hospitalització, el paper de l'estomaterapeuta abans de la intervenció, durant l'ingrés i el seguiment postoperatori, la prevenció de les complicacions, l'abordatge de la sexualitat en homes i en dones i l'impacte emocional de la malaltia i del seu tractament.
Tot això de la mà dels professionals d'una institució monogràfica que porta més de 60 anys al servei de la urologia, Fundació Puigvert.

De gener a desembre de 2024

Seu

Aula Virtual Fundació Puigvert

Gestió Acadèmica
Fundació Puigvert
Cartagena 340. 08025 Barcelona
Mail: gestioacademica@fundacio-puigvert.es

Crèditos

Solicitada acreditación al Consell Català de Formació Continuada de les Professions Sanitàries (CCFCPS) - Comisión de Formación Continuada del Sistema Nacional de Salud.

Idioma oficial

Espanyol

Per a més informació

O truca’ns al +34 93 416 97 32 8h-17h de dilluns a dijous i 8h-15h divendres
    O contacta'ns per e-mail a: gestioacademica@fundacio-puigvert.es

Pots contactar amb nosaltres emplenant el següent formulari i ens posarem en contacte tan aviat com sigui possible.