Serveis mèdics
Malalts i visitants

Tota la informació que necessita tant si és un futur pacient com si és un visitant: què cal fer abans d'una intervenció, d' un ingrés o d' una consulta.

També trobarà informació sobre com arribar i els horaris de visita.

Àrea professional

Els millors professionals mèdics especialitzats en Urologia, Nefrologia i Andrologia al seu servei.

Demani visita privada trucant al 93 416 97 07

La Fundació Puigvert

Qualitat i innovació

Qualitat: el 100% dels enquestats a l'Estudi CatSalut van respondre que voldrien tornar a ser atesos per la Fundació Puigvert.

Innovació: líder en l'aplicació de la codificació digital mèdica, la Fundació Puigvert és una de les primeres del país en posar en marxa un projecte de codificació automàtica que obre noves perspectives als centres sanitaris.

Acreditacions i distincions de la Fundació:

Preguntes de salut

Què és una pedra renal?

La litiasi o càlcul renal, popularment anomenada també pedra al ronyó, és un fragment de material sòlid que es forma al ronyó o a les vies urinàries a partir de substàncies que estan en suspensió en l'orina. Aquestes substàncies es cristal·litzen formant una pedra que, segons la mida, anirà baixant pel tracte urinari fins expulsar-la a l’orinar, o bé es quedarà en el ronyó o en els conductes urinaris. Un dels símptomes dels càlculs renals és el còlic nefrític, un intens dolor que els qui l’han patit alguna vegada diuen que és un suplici.

Subscriu-te al Preguntes de salut

Un article del Grup Internacional de Càncer de Bufeta servirà com a guia de l' FDA

05/03/2018
Un article de l'International Bladder Cancer Group (IBCG) - del qual forma part el Dr. Joan Palou, Director del Servei d'Urologia de la Fundació -, servirà com a guia de l'agència nord-americana FDA per a futurs estudis centrats en pacients que fallen al tractament amb BCG. L'article, titulat "BCG-unresponsive non-muscle-invasive bladder cancer: recommendations from the IBCG" i signat pels 11 experts del IBCG, classifica els pacients amb càncer de bufeta no múscul-invasiu d'alt grau que han fallat al tractament amb BCG en funció del tipus de fallada per després poder decidir com procedir.
Subscriu-te al Notícies

Curs per a pacients amb malaltia renal

28/02/2018
El 20 de març tindrà lloc la tercera trobada per a pacients nefrològics en la qual es parlarà de la diàlisi com a tractament substitutiu de la malaltia renal crònica. La Trobada es farà a la tarda, de 16h a 18,15, i comptarà amb expert nefròlegs de la Fundació. Si voleu més informació o us hi voleu inscriure: https://www.fundacio-puigvert.es/sites/default/files/programa_iv_trobades_pacients_nefrologics.pdf