Serveis mèdics
Malalts i visitants

Tota la informació que necessita tant si és un futur pacient com si és un visitant: què cal fer abans d'una intervenció, d' un ingrés o d' una consulta.

També trobarà informació sobre com arribar i els horaris de visita.

Àrea professional

Els millors professionals mèdics especialitzats en Urologia, Nefrologia i Andrologia al seu servei.

Demani visita privada trucant al 93 416 97 07

La Fundació Puigvert

Qualitat i innovació

Qualitat: el 100% dels enquestats a l'Estudi CatSalut van respondre que voldrien tornar a ser atesos per la Fundació Puigvert.

Innovació: líder en l'aplicació de la codificació digital mèdica, la Fundació Puigvert és una de les primeres del país en posar en marxa un projecte de codificació automàtica que obre noves perspectives als centres sanitaris.

Acreditacions i distincions de la Fundació:

Preguntes de salut

Què és una pedra renal?

La litiasi o càlcul renal, popularment anomenada també pedra al ronyó, és un fragment de material sòlid que es forma al ronyó o a les vies urinàries a partir de substàncies que estan en suspensió en l'orina. Aquestes substàncies es cristal·litzen formant una pedra que, segons la mida, anirà baixant pel tracte urinari fins expulsar-la a l’orinar, o bé es quedarà en el ronyó o en els conductes urinaris. Un dels símptomes dels càlculs renals és el còlic nefrític, un intens dolor que els qui l’han patit alguna vegada diuen que és un suplici.

Subscriu-te al Preguntes de salut

La revista CIRCULATION publica el resultat d'un estudi internacional en el que va participar activament la Unitat de Diàlisi de la Fundació

03/12/2019
En aquest estudi Fase 2b es demostra per primera vegada que afegir una nova molécula (SNF472) al tractament habitual disminueix la progressió de la calcificació coronària i de la válvula aòrtica en malalts en programa d’hemodiàlisi. En aquest estudi va participar activament la Unitat de Diàlisi del Servei de Nefrologia de la Fundació Puigvert, juntament amb centres d'Estats Units, Anglaterra i Espanya. El Dr Jordi Bover va participar en el disseny de l'estudi i va ser l’Investigador Principal a Espanya.
Subscriu-te al Notícies

Curs de Formació Continuada en Medicina Reproductiva

02/10/2019
El 3 d'Octubre, el Programa de Reproducció Assistida de la Fundació celebrarà el Curs de formació continuada en medicina reproductiva. El curs està dirigit a professionals implicats en el dia a dia de la salut de les dones i homes en edat reproductiva: metges d'atenció primària, ginecòlegs, andròlegs, uròlegs, psicòlegs, assessors genètics, biòlegs, residents MIR i LLIR i personal d'infermeria. Per a més informació: https://www.fundacio-puigvert.es/sites/default/files/programa_curs_medicina_reproductiva.pdf