Mida text :

logotipo Fundació Puigvert

Metge Especialista en Formació (MEF)

Metge Especialista en Formació (MEF)

Les especialitats MEF acreditades a la Fundació Puigvert són la urologia i la nefrologia.

CONVOCATÒRIA MIR 2012

Per a informació general, contacteu amb l’Agència de Gestió del Coneixement (Sra. Bea Rodrigo) a través del telèfon 93 416 97 31 o de l’adreça de correu electrònic agescon@fundacio-puigvert.es, de dilluns a divendres de 9h a 14h

Per a contactar amb residents i/o amb tutors, contacteu amb la Bilbioteca (Sr. Ricard Pellejero) a través del telèfon 93 416 97 00, de dilluns a divendres de 8h a 14h i de 15h a 17h o a través de l’adreça biblioteca@fundacio-puigvert.es.

Urologia:

Tutors: Dr. Oriol Angerri, Dr. Lluís Gausa, Dr. Xavier Ponce de León

Cap de residents: Dr. Josep Maria Santillana

Nefrologia:

Tutors: Dr. Joan Manel Díaz, Dra. Ma. Jesús Lloret

Cap de residents: Dra. Nadia Ayasreh

Programa de formació especialitzada en urologia
Descarregar el pdf del programa

Programa de formació especialitzada en nefrologia
Descarregar el pdf del programa

Metge Especialista en Formació d'altres centres

Adreçada a metges especialistes en formació d'altres centres de l'àmbit espanyol que volen fer un període de formació en un àrea específica de la Fundació Puigvert.

Hauran de fer-ne la petició a través de l'hospital emissor, a la Comissió de docència de la Fundació Puigvert, i fer els tràmits necessaris amb el Ministerio de Sanidad, Política Social e Igualdad.

Contacte

Agència de Gestió del Coneixement
93 416 97 31
(De dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h)

agescon@fundacio-puigvert.es

Contacte amb tutors i residents
Biblioteca: 93 416 97 00
(De dilluns a divendres de 8:00h a 14:00h i de 15:00h a 17:00h)

biblioteca@fundacio-puigvert.es

Notícies i Esdeveniments

La Fundació Puigvert inaugura el nou edifici

La inauguració va ser presidida pel president de la Generalitat Artur Mas i el van acompanyar l'alcalde de Barcelona, Xavier Trias i el Conseller de Salut Boi ruiz.

llegir aquesta notícia

Es posa en marxa el primer Màster en Andrologia Clínica de l'Estat Espanyol

La Fundació ha posat en marxa el Màster en Andrologia Clínica, el primer que es fa a Espanya en aquesta matèria.

Llegir aquest esdeveniment