Assistència privada

La Direcció i tot el personal de la Fundació Puigvert els donen la benvinguda a la Clínica Uro-nefro-andrològica i es posen al seu servei. El nostre propòsit és oferir-los una assistència d'alt nivell tècnic i humà de la mà de professionals amb la màxima experiència.

La Clínica Uro-nefro-andrològica (CUNA), instrument que la Fundació Puigvert dedica a l'atenció dels seus malalts privats, inclou un cos facultatiu amb gran experiència i altament qualificat, que utilitza protocols d'actuació i seguiment, fet que permet assolir processos assistencials d'alta seguretat tècnica i facilita establir controls de qualitat permanents. Té un equip tancat de facultatius que treballen pràcticament en exclusiva a la Fundació.

Els processos diagnòstics i terapèutics s'aborden amb una visió superespecialitzada, però amb una perspectiva global i multidisciplinària, del malalt i la seva malaltia. D'aquí que, a més d'uròlegs, nefròlegs i andròlegs, hi hagi també psicòlegs clínics, anestesiòlegs/reanimadors, radiòlegs, i analistes (bioquímics, genetistes, hematòlegs, microbiòlegs, patòlegs, seminòlegs...)

La Clínica disposa d'una àmplia i moderna plataforma tecnològica, utilitzada per personal especialitzat, mèdic i tècnic.

Ha desenvolupat una organització que facilita la implicació dels seus professionals amb la missió, els principis i els valors de la Institució: servir al malalt, al qual s'ofereix la possibilitat de participar en la presa de decisions que l'afecten gràcies a la informació que se li proporciona sobre la patologia que presenta i les alternatives terapèutiques que se li poden oferir. L'organització implantada a la Clínica permet una assistència personalitzada i integrada, mitjançant un “equip tancat de facultatius”.

Si volen ser atesos a la Fundació Puigvert de manera privada, només cal trucar al telèfon 93 416 97 07 i explicar a l'operadora el motiu de la seva consulta.

Centraleta

Sol·licitut de consultes privades
93 416 97 07 (De dilluns a dijous de 09:30 a 19:30h i divendres de 09:30 a 17:00

La Fundació patrocina la Cursa Pàlcam

Dins els actes de commemoració del 50è aniversari, la Fundació va patrocinar la 30a edició de la Cursa Pàlcam organitzada per l'Escola Pàlcam del carrer Castillejos de Barcelona.

El 31 de març s'inaugurarà a la Fundació l'exposició Els colors de la Mediterrània, una mostra fotográfica amb imatges submarines de Miquel Pontes, informàtic de professió i treballador de la fundació però amant del mar i de la seva fauna.